Vesimeloni, Citrullus lanatus

Vesimeloni, Citrullus lanatus

Kirjoittaja
Viesti
veemusa
veemusa
Viherpeukalo
Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)

Ryhmä: Aktiivi jäsenet
kertokaa tietäväiset pitääkö vesimeloonia latvoa? En ole sitä koskaan tehnyt ja olen siitä huolimatta saanut satoa mutta kovin on pientä.Berino mulla on nyt toista vuotta star and moon melonia kasvihuoneessa, makeita ihania pikku meloneita on mulle antanut.
mummi
mummi
Multasormi
Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)

mummi
mummi
Multasormi
Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)Multasormi (122 mainepistettä)

Olen katkaissut latvat vasta elokuun lopulla, ettei kehitä uusia alkuja. kasvavat avomaalla korkeassa "penkissä".Taimet on kasvatettu ikkunalaudalla ja tässäkin oli aluksi harso päällä. Kylmästä ovat kärsineet ja kehitys on hidasta.Jos lämpenisi niin nopeasti nuo alut turpoaisivat.

veemusa
veemusa
Viherpeukalo
Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)Viherpeukalo (209 mainepistettä)

Ompas mukavan ja lämpöisen näköinen penkki:)Mulla saman kokoiset alut kuin mummilla, oletteko jättäneet monta melonia kasvamaan yhteen taimeen?Ajattelin antaa yhden taimen kasvattaa 2melonia.
lissur
lissur
Uusi jäsen
Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)Uusi jäsen (16 mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet

Pitänee kokeilla sitä 10-litraista saavia. -Jos minimuovihuoneeseen mahtuu.

Kaarina*
Kaarina*
Puutarhatohtori
Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)

Laitetaan nyt tänne vesimeloniketjuunsilmän isku Puolet on meloneita, toinen puoli vesimeloneita. Melkein kaikki eri lajikkeita.

Meloneita:

Kaarina*
Kaarina*
Puutarhatohtori
Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)Puutarhatohtori  (1,6K mainepistettä)

Lisää meloneita. Kaikki tekee tyttökukan sillon tällön. Pölytyksessä oon koittanut avittaa, vaan saas nähä onko yhtään ottanut onkeensa..

bosai
bosai
Viherpeukalo
Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)

ovatko nuo meloneja? eivät ainakaan minun silmissäni näytä tutuilta=) no ehkä se johtuu lajikkeesta=) hyvän näköiset on taimet
Kaarina*
Kaarina*
Puutarhatohtori

No just niitä Bonsai, just niitä silmän isku Meloneja. Vesimeloneilla on sellaset "repalereunaset" lehdet mitä tän ketjun muissa kuvissa. On mulla kyllä niitäkin silmän isku Tän ketjun kakkossivulla on mun ja Tamskun luettelot lajikkeista mitä meil kasvaa...

bosai
bosai
Viherpeukalo
Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)Viherpeukalo (317 mainepistettä)

aivan=) nyt ymmärrän... oma melonini jo kivasti turvonnut=) on jo melkein nyrkin kokoinen =)
GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Puutarha.net Keskustelut

Hae