Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 64,0K
|
+x+xNuun pyynnöstä neuvon teille kuvan kääntämisen oikeinpäin  Ja tämähän on sit vain mun tapa, niitähän on varmasti milijoona muutaki No mutta asiaan  Mä kopsaan kuvat kameralta joko kansioon tai työpöyvälle. - Mene kuvan päälle ja klikkaa hiiren oikiaa namiskaa. - Valitse Avaa sovelluksessa - Valitse sieltä Microsoft Office Picture Manager  - Klikkaa kuva, valitse sieltä kierrä ja käännä  - Valitse kierrä vasemmalle tai kierrä oikealle  Ja nyt pitäs olla kuvan oikeinpäin MUISTA TALLENTAA !!!!! Vaan jossei oo tuota ohjelmaa?  Mulla on jo jokunen konsti tiedossa, mutta ei sen kätevämpää... Pitäis saada sivustoon se korjaus. Uskon että sekin korjaus on tulossa !
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
Jatuuli
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,3K,
Käynnit: 41,0K
|
En ymmärrä, miksi minun pitäisi pystyssä olevia kuvia ruveta kääntämään. Kyllä ne Facebookiin lisättäessä pysyvät pystyssä. Vain täällä keikahtavat makuulle.
Lisäys. Jokin muokkaustoimenpide näköjään kuvalle pitää tehdä, että saa sen sitten pysymään pystyssä.
Pirkanmaa III
|
|
|
Kaisaliisa
|
|
Viestiä: 4,5K,
Käynnit: 3,0K
|
+xNuun pyynnöstä neuvon teille kuvan kääntämisen oikeinpäin  Ja tämähän on sit vain mun tapa, niitähän on varmasti milijoona muutaki No mutta asiaan  Mä kopsaan kuvat kameralta joko kansioon tai työpöyvälle. - Mene kuvan päälle ja klikkaa hiiren oikiaa namiskaa. - Valitse Avaa sovelluksessa - Valitse sieltä Microsoft Office Picture Manager  - Klikkaa kuva, valitse sieltä kierrä ja käännä  - Valitse kierrä vasemmalle tai kierrä oikealle  Ja nyt pitäs olla kuvan oikeinpäin MUISTA TALLENTAA !!!!! Vaan jossei oo tuota ohjelmaa?  Mulla on jo jokunen konsti tiedossa, mutta ei sen kätevämpää... Pitäis saada sivustoon se korjaus.
|
|
|
Karvari
|
|
Viestiä: 7,6K,
Käynnit: 44,0K
|
Pädillä ei voi lisätä hymiöjä,mutta peukku Jadelle!!!!
Kemijärvi-Vyöhyke VII
|
|
|
Jadetsu
|
|
Viestiä: 13,0K,
Käynnit: 36,0K
|
Nuun pyynnöstä neuvon teille kuvan kääntämisen oikeinpäin  Ja tämähän on sit vain mun tapa, niitähän on varmasti milijoona muutaki No mutta asiaan  Mä kopsaan kuvat kameralta joko kansioon tai työpöyvälle. - Mene kuvan päälle ja klikkaa hiiren oikiaa namiskaa. - Valitse Avaa sovelluksessa - Valitse sieltä Microsoft Office Picture Manager  - Klikkaa kuva, valitse sieltä kierrä ja käännä  - Valitse kierrä vasemmalle tai kierrä oikealle  Ja nyt pitäs olla kuvan oikeinpäin MUISTA TALLENTAA !!!!!
Rovaniemi- vyöhyke VI
|
|
|
Jadetsu
|
|
Viestiä: 13,0K,
Käynnit: 36,0K
|
+xPötkölleen meni minunkin kurkkukuva äsken muokkauksesta ja pienentämisestä huolimatta. Ei ole tabletti nyt käytössä vaan läppäri Firefoxeineen. Mun kuva fuchsia ketjussa meni niin ku pittääki. Läppäri tulikettuineen on mullaki
Rovaniemi- vyöhyke VI
|
|
|
Nuu
|
|
|
+xirsa varmaan tarkoittaa kysyä tällä sivulla/ketjussa? nuu, oletan että viittaat tähän juttuusi (varma en ole koska en näe loppua minäkään:_))-> "Venyykö viestin teksti siten että osa siitä jää oikeassa reunassa mainoksen alle piiloon ? Todennäköisesti tulet vanhalla kirjanmerkillä sivustolle. Se vanha vie puutarha.net:n kehyksen sisään. Tule suoraan sivustolle http://puutarha.net/keskustelut/ ja ota uusi kirjanmerkki."tässä ketjussa ei kuitenkaan ole kyse tuosta tilanteesta vaan maariankellon 3.11.2015 laittamasta jutusta jossa on kopio ilmoituksesta, jossa ei ole välilyöntejä - ei edes yhtä. jos hän antaa luvan ja jos sinulla on työkalu, jolla jutun saa poistetuksi, niin ongelmaa ei enää ole ps - yritin tehdä rivivaihdot sopiviin kohtiin ettei tämä oma juttunikin ala leveillä yli rajojen:_) Ei ole työkaluja  Laitoin asiasta pyyntöä menemään ylläpitoon, josko lomien jälkeen sitten ... ?
|
|
|
Asfalttiorava
|
|
Viestiä: 445,
Käynnit: 3,3K
|
Pötkölleen meni minunkin kurkkukuva äsken muokkauksesta ja pienentämisestä huolimatta. Ei ole tabletti nyt käytössä vaan läppäri Firefoxeineen.
Parvekepuutarhuri pääkaupunkiseudulta.
|
|
|
mai-lee
|
|
Viestiä: 5,3K,
Käynnit: 28,0K
|
irsa varmaan tarkoittaa kysyä tällä sivulla/ketjussa? nuu, oletan että viittaat tähän juttuusi (varma en ole koska en näe loppua minäkään:_))-> "Venyykö viestin teksti siten että osa siitä jää oikeassa reunassa mainoksen alle piiloon ? Todennäköisesti tulet vanhalla kirjanmerkillä sivustolle. Se vanha vie puutarha.net:n kehyksen sisään. Tule suoraan sivustolle http://puutarha.net/keskustelut/ ja ota uusi kirjanmerkki."tässä ketjussa ei kuitenkaan ole kyse tuosta tilanteesta vaan maariankellon 3.11.2015 laittamasta jutusta jossa on kopio ilmoituksesta, jossa ei ole välilyöntejä - ei edes yhtä. jos hän antaa luvan ja jos sinulla on työkalu, jolla jutun saa poistetuksi, niin ongelmaa ei enää ole ps - yritin tehdä rivivaihdot sopiviin kohtiin ettei tämä oma juttunikin ala leveillä yli rajojen:_)
keskitien kulkija hki Ib/vantaa II
|
|
|
Nuu
|
|
|
+xMiksi tällä sivustolla kaikkien tekstit menee reilusti yli ? Onko vaan mun ongelma ? Oon tästä neuvonut useaan kertaan eri paikoissa. Katso Puutarha.netin palvelut - uusi pentti 2016: neuvoja ja ohjeita, siellä ihan lopussa on neuvo tuohon asiaan.
|
|
|