Vertailun vuoksi vielä pienentämätön.
Kokeillaanpas itse pienennettyä kuvaa.
Merkurius, olikohan se kaipaamasi ketju tämä? Tänne siirsin viestisi, muuta en itsekään nyt ainakaan heti löytänyt (tämäkin oli niksinarikassa, mutta täällähän sen oikea paikka on jotta löytyy kaivatessa).
Muoks: myös täällä Koeviestit, testailut on ollut kuvien kokoa koskevaa keskustelua tänä keväänä.
Kun avasin ketjua, johon olin eilen lisännyt useampia kuvia, kuvien ilmaantuminen ja siten ketjun avautuminen kesti kovin kauan. Jäin miettimään, aiheutinko minä useamman kuvan lisäämisellä, että kaikilla kestää kauan saada ketju auki luettavaksi? Aiemmin en tähän ongelmaan ole törmännyt. Olen aina lisännyt kuvat siten, että en laita ruksia kohtaan ''säilytä kuva alkuperäisessä muodossa''. Kuvittelen näet että systeemi tällöin muokkaa kuvat sopivaan kokoon, olenko väärässä? Onko jotain muuta, mitä pitäisi huomioida? Onko joku suositeltava kuvan koko ja resoluutio? Olen aika tumpelo digikameran kanssa ja kamerakin on vanha. Räpsin kuvia, lataan ne HPn ohjelmalla koneelle, leikkaan vähän reunoista ja tuon ne sitten Pentin kuvanlisäystyökalulla uuteen viestiini.
P.S. Kuvien lisäämisestä oli joskus ketju jossain, yritin etsiä sitä mutten löytänyt.
Harjoittelen kuvan lisäystä...