Postimyyntiperennat

Kirjoittaja
Viesti
viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 7,0K, Käynnit: 321
Olen tilannut, postikulut oli kohtuulliset, taimet suht hyviä. Olen tilannut sieltä sekä syksyllä että kevättalvella.
sunshine75
sunshine75
Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 4

Onko joku tilannut Edrom Nurseries nimisestä paikasta Englannissa? Jos on, niin millaisia kokemuksia ja millaiset postikulut? Mihin aikaan vuodesta toimittavat tilauksia?

Kyssäkaali
Kyssäkaali
Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 10,0K
Hyvityssatsi tarhakurjenmiekkoja tuli Viherpeukaloilta eilen. Nyt on sen näkösiä, että kehtaa maahan laittaa.

Masku 1b
Satu-71
Satu-71
Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)Puutarha-guru (6,7K reputation)
Viestiä: 3,5K, Käynnit: 2,6K
Minä hain eilen postista Kauppilan paketin, tilasin sieltä tähkätädykettä ja syyssädekukkaa. Taimet olivat hyväkuntoisia ja toimitus todella nopea. Viime torstaina tein tilauksen myöhään illalla netin kautta ja eilen aamulla tuli viesti puhelimeen että paketti on postissa Smile

Raasepori vyöhyke 1b
Kyssäkaali
Kyssäkaali
Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)Puutarhatohtori  (3,9K reputation)
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 10,0K
Viherpeukaloiden paketin hain eilen postista. Oli jo perjantaina sinne tullut. Liljan sipulit on komeita ja hyvän näkösiä, mutta tarhakurjenmiekka Supertition mukulat tosi surkeita. Muutama matokin oli järsimässä mätänevää mukulaa. Ehkä yksi niistä vois lähtee kasvuun (viidestä).
No minäpä soitin ja kerroin tämän. Kovin tarkkaan kyseli, että mikä niissä on vikana, mutta lopulta sanoi, että niitä vielä löytyy, joten lähettää mulle uuden satsin.

Masku 1b
SannaJ
SannaJ
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 12, Käynnit: 0
Viherpeukaloiden paketti tuli minulle alkukesästä eräänä perjantaina. En päässyt sitä hakemaan silloin ja maanantaina kun sen hain, oli osa isoistakin taimista kuollut. Tein reklamaation Viherpeukaloille, mutta asenne oli todella nuiva ("Teidän olisi pitänyt hakea paketti heti"Wink. Sain uudet taimet, mutta ei niissäkään kehumista ollut. Lisäksi olisin saanut vastaavat paljon edullisemmin oman alueen puutarhamyymälästä.
suspaliina
suspaliina
Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 72, Käynnit: 0
Hosta kimppa kiinnostaisi minuakin jos joku sellaisen nakkaa pystyyn. Smile
sunshine75
sunshine75
Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)Uusi jäsen (9 reputation)
Viestiä: 1,8K, Käynnit: 4
Kauppilan taimiin olen ollut itse tyytyväinen, samoin Paratiisin taimitarhan. Viherpeukaloilla osa lähti ja osa ei. Kodin kukkien taimet olivat tänä vuonna yllättävän hyviä, vaikka ovat parina aikaisempana vuotena olleet pettymys. Asikaspalveluun olen Kauppilan, Viherpeukaloiden ja Paratiisin taimitarhan osalta tyytyväinen. Pitänee ensi vuonna kokeilla tuota Tommolaa ja Särkän perennataimistoa.
mehilainen75
mehilainen75
Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)
Viestiä: 373, Käynnit: 271
Täytyypi laittaa, Kiitos Nuu vinkistä!
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)Ylipuutarhuri (24,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 17,0K, Käynnit: 38,0K
mehilainen75, laita ketjuun muistutin niin saat ilmoituksen joko sähköpostiisi tai kännykkääsi silloin kun tähän ketjuun tulee uusi viesti Smile

Asioilla on taipumus järjestyä                                             Iitti / III

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku