Postimyyntiperennat

Kirjoittaja
Viesti
mehilainen75
mehilainen75
Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 373, Käynnit: 271
Kaikkea ihanaa näyttäs olevan tuolla Green Gardenissa, minimiostot vain turhan isot tällain yksittäiselle tilaajalle!
mehilainen75
mehilainen75
Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)Uusi jäsen (49 reputation)
Viestiä: 373, Käynnit: 271
Jos päädytte tekemään johonkin hosta-kimpan niin haluan mukaanSmile Miten ihmeessä muistan seurata tätä niin tarkkaan keväällä kun mua ei juuri koneella näy Wink
Meriva
Meriva
Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)
Viestiä: 427, Käynnit: 230
Onko kukaan tilannut täältä Green Garden:sta syyssipuleita?
Tilhiski
Tilhiski
Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)
Viestiä: 1,5K, Käynnit: 323
Peukku, Puolasta tulivat. Sehän siinä eniten just jänskätti, että miten hidas mahtaa Puolan posti. Briteistä kun tulee tavallista postia niin kyllä siinä viikko tai enemmänkin vierähtää ja vähän alkaa pehmeälehtiset kasvit olla jo heikossa hapessa. Aika monta olen kyl eBaysta ostanut ja vain kaksi on kokonaan kuollut, muut ovat vironneet vaikka olisivat lehtensä menettäneet.

Mut nämä puolalaiset oli ihan hyviä, ne pari kokonaista oli tosiaan hieman nahkeita lehdistään, mutta eihän se mikään ihme ole. Juuret kumminkin priimaa.
viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Viestiä: 7,0K, Käynnit: 321
Samat aatokset ja kokemukset kuin Jalomarjalla ja Ipanemalla. Tilhiski, mistä nuo tilaamasi perennat saapuivat ?
ipanema
ipanema
Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)Kotipuutarhuri (494 reputation)
Viestiä: 491, Käynnit: 3,6K
Samaa mieltä noista Viherpeukaloista ja Kauppilasta, kun Jalomarja.

Tommolan tilan taimistosta, ja juuri myös Särkältä olen saanut todella hyviä taimia, suosittelen lämpimästi.

Vyöhyke III
Jalomarja
Jalomarja
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 2,0K, Käynnit: 29
Pakko kommentoida tähän osioon.
Viherpeukaloilta ja Kauppilasta olen ostanut taimia ja molempien taimissa olisi toivomisen varaa. Osa lähti osa ei.
Sen sijaa Särkän perennataimistoltsa olen saanut kaikki priimaa; jopa ison päärynäpuun ettei meinannut farmariautoon sopia. Lisäksi Jouko Särkkä on todella mukava mies. Hän toimitti viime syksynä minulle tilauslistalla olleen kullero Cheddarin ihan omatoimisesti ja kysyi vielä, että ottaisinko samaan postiin muutakin. Sille taimistolle pelkkää plussaa.
kärhöhullu
kärhöhullu
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 284, Käynnit: 5
Meil oli yli kolmetoista kiloa kasveja...ja osa oli pakattu tosiaan kaksin jopa kolminkertaisesti.. Smile
Tilhiski
Tilhiski
Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)Uusi jäsen (45 reputation)
Täytyy pistää keväällä kimppa pystyyn Smile jos vaikka ennen taimivaihtoa laittaisi osallistujien kesken kun mä en ainakaan keväällä jouda pakkaamaan ja postittamaan kauheeta määrää edelleen.

Näissäkin oli tosiaan jakamisen varaa, eikä ainuttakaan kuollutta tai edes nahistunutta juurakkoa. Pakkaaminen oli tehty suorastaan liikuttavalla huolellisuudella.
Tilhiski
Tilhiski
Täytyy pistää keväällä kimppa pystyyn Smile jos vaikka ennen taimivaihtoa laittaisi osallistujien kesken kun mä en ainakaan keväällä jouda pakkaamaan ja postittamaan kauheeta määrää edelleen.

Näissäkin oli tosiaan jakamisen varaa, eikä ainuttakaan kuollutta tai edes nahistunutta juurakkoa. Pakkaaminen oli tehty suorastaan liikuttavalla huolellisuudella.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku