Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes

Kirjoittaja
Viesti
viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 6,7K, Käynnit: 353

Hyvä että kasvavat. en olekaan kurkannut vielä omiani, täytyykin katsoa, onko minulla hattivatteja tulollaan.

A.i.k.a
A.i.k.a
Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)
Viestiä: 1,6K, Käynnit: 0
Äh, minäkin kävin kurkkaamassa omiani, pimeässä komerossa talvehtivia mustiksiani ja siellähän oli jo kasvettu ihan mahdottomasti! Valkoista hujoppeja, kuin hattivatteja konsanaan, oli mullan pinnalla vieri vieressä Sad. Istutin vain tyynesti koko köntin uudelleen. Sitä vain jäin miettimään, että olisikohan sittenkin pitänyt purkaa se kasa? Jaatteko te mustanmerenruusunne joka vuosi?

Kiitokset vielä viherpeukalolle elinvoimaisista kävyistä. Nyt niitä näytti olevan jo vaikka kuinka paljon ja ihan hyvän kokoisia Smile
LMH
LMH
Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)Uusi jäsen (12 reputation)
Viestiä: 431, Käynnit: 0
Kun ostin niitä punaisia ja sinisiä, niin erilaiset kävyt eri väreissä. saas nähä mitä tulee
Kilppu
Kilppu
Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)Uusi jäsen (22 reputation)
Viestiä: 678, Käynnit: 8

Tinyllä oli kyllä tosi punaisia mustanmerenruusuja Saas nähdä, samanlaisen ostin että saanko minäkin noin kirkkaan punaisia naurua

Tiny75
Tiny75
Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 111, Käynnit: 59
En tiedä. Sivulta 5 näkee minkä värisen paketin ostin ja millaisia kukkia siitä tuli... Pitänee tänä vuonna yrittää uudelleen paremmalla tuurilla.
PirjoA
PirjoA
Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 5,7K
Ihmetellen teidän juttuja luen, minulla on ollut n 30 vuotta, kauemminkin sinililaa mustanmerenruusua ja lähes yhtä kauan punaista eivätkä ole sekoittuneet, aina ruukuissa on samaa väriä kaikki. Ja samalla ikkunalla kukkivat koko kesän. Nämä mustanmerenruusut olen saanut äililtäni ja kotona niitä on minun muistini mukaan ollut "aina"! Kuinka ne voivat myydä niin väärän värisiä!!
Tiny75
Tiny75
Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)Uusi jäsen (15 reputation)
No, mulla oli vain yksi paketti kaupasta ostettuja punaisia käpyjä (5 kpl), ja kaikkiin tuli sinisiä kukkia. No, nättejä ne oli silti. =)
raipel
raipel
Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)Viherpeukalo (303 reputation)
Viestiä: 962, Käynnit: 6,6K
Vielä tiedoksi, jos laittaa siniliilojen pähkylöiden kanssa (ainakin) muita värejä samaan ruukkuun (vaikka ennen ovat olleet vaikka punaisia), tulee kaikista kukista siniliiloja.
Tiny75
Tiny75

Sellainen pieni "varoituksen sana" uudelle kasvattajalle, että ei kannata kauheasti pettyä jos väri ei olekaan sitä mitä piti... silmän isku Minun viime kesänä kasvattamasta "punaisesta" löytyy kuvia sivulta 5 ja 6. Taitaa tänä vuonna olla uusien käpyjen hankinta edessä, kun ei sieltä ruukusta löytynyt kuin muutama kuiva kurppana... surullinen

PirjoA
PirjoA
Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)Mestaripuutarhuri (1,3K reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 5,7K
Sinisessä on 10 cm kasvua, mutta punaisessa ei vielä yhtään tammikuun 25 pv olen laittanut!
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku