Lisätilaa taimille

Kirjoittaja
Viesti
MariaH-74
MariaH-74
Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 325, Käynnit: 0
Juu, voisin kai, mut kyllä mä nyt odotan valmista, ku hän lupas ne laittaa;-D
belgi
belgi
Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)Aloittelija (65 reputation)
Viestiä: 3,2K, Käynnit: 29
Ruuvaa itse, niin saat mieleiseesi kohtaan.
MariaH-74
MariaH-74
Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)Viherpeukalo (325 reputation)
Viestiä: 325, Käynnit: 0
Tosi näppärä toi seinähyllykkö. Tuollaista, pienemmässä muodossa alan harkita tuohon olohuoneen seinustalle:-) Amppeli-idea on kans hauska. Mä olen pari päivää odotellut, ku isäntä lupas ruuvailla mulle amppelikoukkuja noille kukkasille ja kyntteliköille tuonne pitkin kattoja:-D Jospa tänään ehtis, ku lomakin alko!
Viherpiiperö
Viherpiiperö
Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)
Viestiä: 3,6K, Käynnit: 0
Onpa Raililla hyvä ratkaisu!
Raili-45
Raili-45
Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 0
joo talvella katossa on kohdevalaistus.huomasitko et myös amppelissa roikkuu toinenkin amppeli pitäis saada vain lisää noita amppeli ruukkuja niin sais kaksi riviä roikkumaan
RitvaL.
RitvaL.
Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)Puutarha-guru (6,2K reputation)
Viestiä: 2,5K, Käynnit: 14,0K
Näppärän näköinen hyllykkö! Viihtyvätkö hyvin talvellakin seinustalla vai onko siulla lisävaloa?
Raili-45
Raili-45
Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)Uusi jäsen (42 reputation)
Viestiä: 2,7K, Käynnit: 0
Meitin keittön seinät on kukkahyllyjä täynnä ja jatkuu olkkariinkin pikkuisen vaan
Viherpiiperö
Viherpiiperö
Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)Uusi jäsen (6 reputation)
Viestiä: 3,6K, Käynnit: 0
Minä olen ratkaissut ongelman osittain niin, että hain varastosta uima-altaasta (sellainen metrin syvyinen ja kuminen) jääneet tikkaat, sahasin jokaiselle askelmalle oikean pituiset pätkät raakalautaa, ja laitoin pöydän päälle. Hyvin toimii!
Pottuvarvas
Pottuvarvas
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Viestiä: 396, Käynnit: 3

Lisätila muuttui minikasvariksi. Pelittää aika hyvin. Teline on kuumalla eteläikkunalla mutta raksamuovi on tuollaista "himmeää" joten suora auringonpaiste ei kasveja vahingoita mutta lämpötila pysyy tasaisena sisällä.
Pottuvarvas
Pottuvarvas
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Viestiä: 396, Käynnit: 3
Kyllä nyt kelpaa Wink Loisteputket jos sattuu vielä löytymään niin kaikki olis täydellistä.

Taimia täytyy ruveta kouliin niin kohtahan se on jo täys.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku