Käsityöt, osa 1, Suljettu

Kirjoittaja
Viesti
tarleena
tarleena
Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 1,5K, Käynnit: 0

Syksyn uusien käsityöpuuhien kunniaksi suljen tämän ketjun ja pääsette jatkamaan ihan uudella otsikolla, Käsityöt 2. Smile

Ermeli
Ermeli
Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)
Viestiä: 926, Käynnit: 0
Mulle iskee syksyllä kanssa sisustusinto, kun illat alkaa pimenemään. (Tosin tulee se keväälläkin, mutta siihen ei kerkee panostaa silloin niin.) Viime viikolla värjäsin ensimmäistä kertaa koneessa vanhan pussilakanan, kun kaupoista ei löytynyt oikean väristä. Nyt oon parhaillaan siivoomassa kellarin yhtä makuuhuonetta, taisi alkaakin vähän suuremmat käsityöt, kun meinasin hioa lattiat ja maalata ne ja seinät. Tyttö haluais muuttaa uuteen huoneeseen.
memuli
memuli
Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)Uusi jäsen (11 reputation)
Viestiä: 3,5K, Käynnit: 0

Mulle käy ihan samoin kuin sinulle, Imikkä. Tänä vuonna vain tämä sisustusvimma iski aikaisemmin kuin muina vuosina. Alkoi nuo pihahommat tökkimään vähän liiankin aikaisin.

Imikkä
Imikkä
Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)
Viestiä: 778, Käynnit: 39
Mä harrastan samaa kuin Ahdekaunokki. Syksyllä kun alan "toipua" pihakaudesta, iskee sisustusvimma. Pitää uusia tyynyt ja verhot. Kesällähän ei väliä vaikka metriset hämähäkin seitit roikkuisi katosta, kun pihapuuhat pyörii mielessä! Halpa apu löytyy kirpparilta, sillä kaikki säästöt on huvenneet pihalle, tänäkin kesänä.

Hiljan löysin tekoturkiksesta tehdyn tuolinpäällisen, josta tulee nyt lapsille tyynyt.

Anoppikin on säästäväinen ja idearikas. Yleensä sen kirppislöydöt muuttuu lastenvaatteiksi. Se kerää kankaita ja lankoja samaan malliin kuin minä siemeniä.
Emo
Emo
Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)Puutarhuri (725 reputation)
Viestiä: 8,6K, Käynnit: 7,8K
Aikoinaan ompelin sekä omat että poikien vaatteet takkeja myöten. Viime aikoina satunnaisesti itselle jotain. Mulla on jäänyt jonkin verran noilta ajoilta kankaita, iskemättömiäkin. Pitäiskö meidän pitää oma kangaskirppari, kuvia palstalle ja hinta- ym. tiedot? Mulle tarpeeton voi olla jollekin hyvinkin tarpeen.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)
Viestiä: 27,0K, Käynnit: 109,0K
Mie en osaa tuunailla muuta kun kirppareilata ostettuja verho-tai huonekalukankaita tyynynpäälisiksi ja pöytäliinoiksi. Vaatteet pidän sellaisenaan. Kirppareilta löytyy usein aivan uusia palakankaita eurolla tai parilla.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
Ermeli
Ermeli
Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)
Viestiä: 926, Käynnit: 0
Mä oon ostanu välillä halpoja nahkatakkeja, joissa on mahdollisimman suuria kappaleita nahkaa. Pojalle ompelin rotsin yhdestä vuosia sitten ja yhen hatun tein kanssa. Ei tarvinnu ostaa kun karvakangasta vuoreksi. Viime viikolla ostin roosan mokkahameen eurolla ja mietin nyt, että tekisinkö tyynynpäälliset siitä. Välillä myös tuunaan kirpparilta ostettuja vaatteita omannäköiseksi.
Inki
Inki
Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 0
Tyttärelle sopivampia kuin itselleni oli moni malli, mutta tosiaan langoilla on leikitty: erilaatuisia lankoja samassa työssä, neuletta ja virkkausta, kangasta ja neuletta ja virkkausta on yhdistelty vapaastiSmilePhotobucket
Inki
Inki
Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)Uusi jäsen (30 reputation)
Viestiä: 4,5K, Käynnit: 0
Minulla on inspiraatio hukassa, ostin kirjan...Photobucket
Ahdekaunokki
Ahdekaunokki
Viestiä: 828, Käynnit: 25
Minä olen osteskellut käytettyjä verhoja, vaatteita, ym. muutamalla eurolla UFFin ja Pelastusarmeijan myymälöistä ompelukankaiksi. Rahaa säästyy, eikä sitten niin harmita, jos ompelus ei syystä tai toisesta ihan onnistukaan.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku