kesäheinä
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,7K,
Käynnit: 15
|
Voi kuinka kauniita, tuo sininen on mun värini. Kaikki kauniita! Esittelijälle haleja .
|
|
|
Korpikello
|
|
Viestiä: 3,7K,
Käynnit: 1,0K
|
|
|
|
Emo
|
|
Viestiä: 8,6K,
Käynnit: 7,8K
|
|
|
|
Emo
|
|
Viestiä: 8,6K,
Käynnit: 7,8K
|
Caracalin lumikuningatar on ihana! Minä löysin viimein torstaina olkkariin mieleisen verhokankaan. Kummasti vanhemmiten maku muuttuu yhä konservatiivisemmaksi. No, kävipä niin, ettei mulla ollut kaupassa mukana verhojen mittoja (olen entinen kangasmyyjä ), joten tuli pikkasen liikaa. Saan siitä itselleni vielä kolme sohvatyynynpäällistä, mutta sittenkin jäi metri kertaa puolitoista, siitä saa vielä kolme tyynynpäällistä. Joten, jos joku haluaa seuraavanlaista kangasta postikulujen hinnalla, huutakoon hep:

Ensimmäinen ja toinen kuva otettu valoa vasten ikkunassa, joten näyttää melkein valkoiselta. Oikea pohjaväri kullankeltainen, melkeinpä kullanruskea. Viimeinen kuva lattialla, mutta ei väri toistu siinäkään oikein. Kukkaköynnökset on ikäänkuin kirjottu päälle konekirjonnalla.
|
|
|
caracal
|
|
Viestiä: 333,
Käynnit: 0
|
 Taitaa olla minulla jo talvifiilikset, kun nuketkin rupesivat saamaan lumiaiheisia vaatteita...Vielä viime viikolla tein ruskanvärisen mekon. Näin tämä menee. Seuraavana varmaan onkin joulunpunainen....
|
|
|
Lumijoutsen
|
|
Viestiä: 493,
Käynnit: 31
|
Siis jatkoin vaan siitä langanpäästä toista sukkaa enkä yhtään suunnitellut raitoja sen kummemmin. Siitä vaan tuli semmonen. Kehtaiskohan laittaa kuvan jos ne vielä löytyy kaapin perältä. Toiset laittaa kuvia kauniista käsitöistä ja minä laittaisin muutaman vuoden vanhoista, kulahtaneista, melkein reikiintyneistä villasukista, että tämmöset minä oon urakoinu  )
|
|
|
sailasi
|
|
Viestiä: 1,4K,
Käynnit: 17
|
Metsätähti, miten ihmeessä kudoit sukan, jos sait siihen pitkittäisraidat? :-O
|
|
|
Lumijoutsen
|
|
|
No taisin sittenkin olla jyvällä. Sama pätee varmaan siihen colori(?), vai mikä se nyt oli, -lankaan. Tein kerran siitä sukat. Aloitin molemmat vaan ihan siitä langan päästä ja lopputuloksena toinenn sukka oli raidallinen ja toinenkin oli raidallinen, mutta eri suuntaan, siis pitkittäin. Mutta tuli ne käytettyä
|
|
|
Inki
|
|
Viestiä: 4,5K,
Käynnit: 0
|
Metsätähti, on se sitä Novitan Syksynallea, ihastuin väriin oitis  Eikä mitään pöllöjä - kyllä siinä on vähän kerittävä oikeaan kohtaan jos haluaa sovittaa kuviot samoille kohdille. Värjäys kulkee samanpituisissa pätkissä samassa järjestyksessä, joten kuviosovitus onnistuu, kun aloittaa parit samasta kohdasta lankaa. Yhtä hyvin voisi mielestäni neuloa sovittelematta raitoja, eriparisuus ei haittaa kun ovat joka tapauksessa kirjavat
|
|
|
Lumijoutsen
|
|
|
Ihana! Nyt teki mieli kysyä oikein pölöjä kysymys,mutta onko tällä langalla neulottaessa aloitettava jostakin tietystä langan kohdasta vai soveltuuko lanka vain tietyille malleille. Ajattelin vaan kun nuo värit muodostavat noin selkeän kuvion? Vai onko tässä ede kyseessä novitan uutuus nallelanka?
|
|
|