Miekkalilja (tarhamiekkalilja), Gladiolus

Kirjoittaja
Viesti
Pirkkis
Pirkkis
Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 8

Voi ei, olen kirjoittanut väärin nimen. Voiko sen muuttaa? Nyt apuun moderaattorit.

jutikka
jutikka
Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)
Viestiä: 7,2K, Käynnit: 359

Minä olen istuttanut kymmenenkin sipulia isoon muoviruukkuun, eli aivan kiinni toisiinsa ja sitten kesällä tuon muoviruukun kaivanut maahan tai istuttanut ison padan keskelle tms. Ihan vielä en kyllä niitä multaan laittaisi, ehtivät kasvaa tosi pitkiksi ennen kuin saa ulos.

tarleena
tarleena
Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)Uusi jäsen (44 reputation)
Viestiä: 1,5K, Käynnit: 0

Samaa minäkin mietin. Päättelin että kun ei niistä puhuta, ei ole vielä niiden aika. Rohmusin kaupasta kymmenittäin gladdareitten mukuloita. Pistetäänkö ne kaikki omiin ruukkuihinsa esikasvamaan? Voikohan niitä kasvattaa kesällä ämpärin kokoisissa ruukuissa vai pitääkö kaivaa maahan? Muistelisin että ne kaivetaan syksyllä ylös, onko näin?

Pirkkis
Pirkkis
Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)Multasormi (173 reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 8

Tyhmänä kyselen, laitanko jo multaan vai miten menetellään. En ole koskaan kasvattanut ja nyt innostuin ja pitänee teiltä viisaammilta kysellä neuvoja.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku