Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 66,0K
|
+xMieheni teki äsken makkarapasteijat 😋 Lehtitikina + täyte: tuoremakkaran sisus + karamellisoitua sipulia, voiteluun kananmuna. Todella herrrkulliset 😁  Chali, Siltä näyttää, taatusti ovat ihanan makuisia herkkuja ! Mä lämmitin nyt illalla varaavan takan ja laitoin äsken sinne uuniritilälle rahkapiirakan. Ekaa kertaa nyt kkeilen miten piirakan paisto siellä onnistuu. Sen sisälämpötiloista mulla ei ole mitään käsitystä, mutta nythän sen näkee suuntaa-antavasti noin puolen tunnin kuluttua. Käytin Karvarin laittamaa rahkapiirakkareseptiä pohjaan (paitti mulla ei ollut maitoa joten neste jäi kokonaan pois mutta ihan niin käsiteltävää se taikina oli et tuli mieleen olisko ollut jopa liian löysää jos olis ollut sitä nestettä siinä lisäksi), ja sit sen rahkatäytteen sekoitin niistä jutuista mitä mulla sattui olemaan.
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
Chali
|
|
Viestiä: 4,7K,
Käynnit: 68,0K
|
Mieheni teki äsken makkarapasteijat 😋 Lehtitikina + täyte: tuoremakkaran sisus + karamellisoitua sipulia, voiteluun kananmuna. Todella herrrkulliset 😁
Kirkkonummi 1B - Elämä on pelkkää kokeilua
|
|
|
Ylvalii
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,2K,
Käynnit: 51,0K
|
+x+xSitruunamuffinsseja:  :En tiedä viitsinkö kuorruttaa ohjeen mukaan valkosuklaalla… Tartteeko ne yleensä kuorrutusta ? Hyviä tuollaisenaan  Ohjeessa oli kuorrutus, mutta hyviä tuollaisenaan
IB/II
|
|
|
Nuu
|
|
|
+xSitruunamuffinsseja:  :En tiedä viitsinkö kuorruttaa ohjeen mukaan valkosuklaalla… Tartteeko ne yleensä kuorrutusta ? Hyviä tuollaisenaan
|
|
|
Kurppa.
|
|
Viestiä: 27,0K,
Käynnit: 105,0K
|
Asiakkaalle leivoin broileripiirakan ja rahkapiirakoita.
Kotka, Karhula. Vyöhyke II Otetaan mitä on.
|
|
|
Ylvalii
|
|
Viestiä: 2,2K,
Käynnit: 51,0K
|
Sitruunamuffinsseja:  : En tiedä viitsinkö kuorruttaa ohjeen mukaan valkosuklaalla…
IB/II
|
|
|
valtsu
|
|
Viestiä: 14,0K,
Käynnit: 37,0K
|
Tattikinkkupiirakka ruisperunataikinapohjalla.  3dl soseutettua perunaa, 1,5 dl ruisjauhoja, 1 Tl leivinjauhetta, 1 dl vettä. Mehevät täytteet (n 40 min/200 astetta, esipaistetulla pohjalle (200 astetta/10 min).
|
|
|
Karvari
|
|
Viestiä: 7,8K,
Käynnit: 48,0K
|
Nuu,eioo mangoa ku rahkassa. Tässä ohoje
Mangorahkapiirakka
175 gr voita 3 dl vehnäjauhoja 2dl sokeria 1.5 dl kookoshiutaleita 2tl vaniljasokeria 1 tl leivinjauhetta 2 munaa 1dl maitoa
Täyte:1 tlk säilykeaprikoosia valutettuna(420/240 gr) 2 prk Mango-passion rahkaa
Sulata voi ja lisää siihen kuivat ainekset.Sekoita murumaiseksi seokseksi.Ota 1/3 talteen pinnan muruseosta varten. Laita jäljelle jääneeseen muruseokseen munat ja maito,sekoita tasaseksi.Laita piirakkavuokaan (24 cm) Levitä taikinalke rahka ja asettele aprikoosit päälle.Lusikoi muruseos pinnalle.Paista uunin keskiosassa 200 astetta n. 30 min.Tarjoile jäähtyneenä. Ite laitan voita vähemmän ja vaan yhen purkin rahkaa,hyvää.
Kemijärvi-Vyöhyke VII
|
|
|
Nuu
|
|
|
+x Ihana,ihana mangorahkapiirakka. Ihananihanalta näyttääkin ! Nyt ku jo toista kertaa lyhyen ajan sisällä tota hehkutat niin annatkos mulle reseptin. Mangoa ei nyt mulla kaapissa ole mutta säilykepersikkaa on. Meniskö se vai onko mango sellanen kunkku tossa piirakassa et pitää huomenna poiketa kaupassa ostamassa sitä ?
|
|
|
Karvari
|
|
Viestiä: 7,8K,
Käynnit: 48,0K
|
 Ihana,ihana mangorahkapiirakka.