Suokukka
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,2K,
Käynnit: 52,0K
|
Minulla on nyt airfryer kokeilussa porkkanakakku, äsken kurkkasin uuniin ja hyvältä näyttää ja tuoksuu myös. Aika vekkuli kone , tykkään. Tein pieneen irtopohjavuokaan taikinan.
Varsinais-suomi 1B , Nousiainen
|
|
|
Kurppa.
|
|
Viestiä: 27,0K,
Käynnit: 105,0K
|
Ruisleipäsiä, ruis-sipsejä ja porkkanakakku. Päälisen jätin pois (tai unohdin ostaa)
Kotka, Karhula. Vyöhyke II Otetaan mitä on.
|
|
|
rastas
|
|
Viestiä: 656,
Käynnit: 33,0K
|
Niitä airfryer masiinoita on monen tasoisia. Mulla on ihan karvalakkimalli jota on käytetty läjinnä pakasteiden paistamiseen.
1B-2
|
|
|
tönönvahti
|
|
Viestiä: 3,8K,
Käynnit: 54,0K
|
+xIsäntä osti minulle airfryerin, aika kivalta tuntuu. Nyt mulla on siellä paistumassa skonnsit, tyttö tulee kohta käymään, niin saa skonssia ja karpalohilloo. Kyllä minusta on ihan kätevä tuo airfryer. Eilen illalla tein pienen kurpitsapiiraan sillä ja äsken maisteltiin. Oli yllättävän hyvin onnistunu vaikkakin lämmön ja ajan joutuukin vähän ite arvioimaan. Sillä voi tehdä vaikka mitä. Mitä enemmän käyttää sen paremmin oppii arvioimaan ajan ja lämmön omien mieltymysten mukaan.
Pohjois-Savo vyöhyke V
|
|
|
Suokukka
|
|
|
Piippas jo, eli valmista. Halusin tämän kalliin sähkön takii, mutta aika näpsäkän oloinen kone 2 hengen talouteen muutenkin. 😉
|
|
|
Suokukka
|
|
|
Isäntä osti minulle airfryerin, aika kivalta tuntuu. Nyt mulla on siellä paistumassa skonnsit, tyttö tulee kohta käymään, niin saa skonssia ja karpalohilloo.
|
|
|
Kurppa.
|
|
|
Asiakkaalle viikonlopun herkuksi omenatoscakakkua.
|
|
|
Kurppa.
|
|
|
Tein seuraavien työpäivien evääksi makaronibroileripaistosta. Samalla tuli omena muffinsseja. Olen perustaikinaan lisännyt pari desiä omenahilloa ja pari viipaletta koristeeksi. Mehevä tulos. Hillossa sen verran vähän sokeria, niin ei ole liian makeita.
|
|
|
Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 66,0K
|
+x+x+xMiesystävä lähdössä pohjoiseen pariksi viikoksi. Tein vähän evästä.  Toivottavasti muistin kaikki aineet, kun en voi vehnätuotteita maistaa. Jestas, "vähän evästä"...  Johan nosta kerkiää puolet kuivua vaikka hän söis kuin härkä  Toisaalta parin kolmen miehen porukalle noi menis muutamassa päivässä kaikki. Saa ne heti perillä pakkaseen. Lupasi jättää osan kotipakastimeen. Ei ollut kun puolen litran taikinat. Ei vähempää oikein kannata tehdä. Itselle ei mahdu yhtään Kyllä sun miehen kelpaa
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
Kurppa.
|
|
|
+x+xMiesystävä lähdössä pohjoiseen pariksi viikoksi. Tein vähän evästä.  Toivottavasti muistin kaikki aineet, kun en voi vehnätuotteita maistaa. Jestas, "vähän evästä"...  Johan nosta kerkiää puolet kuivua vaikka hän söis kuin härkä  Toisaalta parin kolmen miehen porukalle noi menis muutamassa päivässä kaikki. Saa ne heti perillä pakkaseen. Lupasi jättää osan kotipakastimeen. Ei ollut kun puolen litran taikinat. Ei vähempää oikein kannata tehdä. Itselle ei mahdu yhtään
|
|
|