Tein juuri ihanan sitruunakääretortun ja voileipäkakun huomiseksi kun isillä on synttärit...Keksin sen tortun ihan itse kun tutkin mitä kaikkea kaapeista löytyy Harmillisesti torttu oli 10cm liian pitkä tarjoiluvadille,niin jouduin syömään sen pätkän,voi harmi... Tein täytteeksi vaniljakiisselin ja unelmatortun voimössön sekoituksen,johon lisäsin pari pussia sitruunankuori raastetta.Päälle laitoin kermavaahtoa,jossa myös seassa sitruunankuorta ja sitten rouhin päälle runsaasti sitruunavalkosuklaata.Oikeesti ihan älyttömän hyvää! Onneks kirjotin reseptin muistiin...Jos joku haluu testata,niin voin kertoa reseptin.Onneks saan huomena vielä maistaa...Voileipäkakun jätänkin sitten rauhaan,kun en tykkää majoneesista...mun voikkarikakku on sellainen hittituote meidän suvussa,että sitä aina tilaillaan joka kekkereihin
OIKEIN IHANAA ÄITIEN PÄIVÄÄ KAIKILLE PENTIN ÄIDEILLE!
Tein äitienpäiväkakun jo tänään, kun huomenna olis tarkoitus lähteä korkeasaareen viettämään äitienpäivää:
Enkelit vaaleanpunaisella pilvellä
Enkelit tein eilen illalla valko- ja maitosuklaasta, muotin hommasin askarteluliikkeestä, se on varsinaisesti kipsimuotti, mutta soveltuu suklaallekin , päälle sipsautin kultapölyä, Wiltonin geelivärejä käytin myös. Perus täytekakku, välissä floravispiä ja omista pakaste mansikoista ja mustikoista tehty hyydyke. Päällä voikreemiä, jossa vähän valkosuklaata ja värjätty tipalla punaista geeliväriä.
Samoin koko ikäni olen ne teräskattilassa paistanut ja hyvin onnistuu.