Perennojen siemenlisäys - kokemuksia kantapään kautta

Kirjoittaja
Viesti
Kyssäkaali
Kyssäkaali
Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 10,0K
asarina - 10/24/2016
Kyssäkaali - 10/23/2016

Juu, silkkiyrtti on! Ja valkoinenTongue
Ootko asarina saanu lisättyä siemenistä?

Siemenestä olen kasvattanut.Jostain siemenkirjeestä nappasin muutaman siemenen.Minun taitaa olla purppurasilkkiyrtti.Kun näytti niin tutulta piti illalla  taskulampun valossa hakea muutama oksa ja kypsän näköisiä siemeniä näytti siinä olevan.Jos  haluat  kokeilla tätä  roosan väristä  voin lähettää sinulle siemeniä 

Kiitos, mut ei kiitos. En niin välitä vaalean punasista kukista. Vaikka kyllä niitä kummasti löytyy kukkapenkeistä, osa vahinkoja, osa tahallisiaBlink

Masku 1b
Asarina
Asarina
Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)
Viestiä: 647, Käynnit: 48,0K
Kyssäkaali - 10/23/2016

Siemenestä olen kasvattanut.Jostain siemenkirjeestä nappasin muutaman siemenen.Minun taitaa olla purppurasilkkiyrtti.Kun näytti niin tutulta piti illalla  taskulampun valossa hakea muutama oksa ja kypsän näköisiä siemeniä näytti siinä olevan.Jos  haluat  kokeilla tätä  roosan väristä  voin lähettää sinulle siemeniä 

Lapinjärvi  / III
Kyssäkaali
Kyssäkaali
Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)Puutarhatohtori  (3,7K reputation)

Masku 1b
Asarina
Asarina
Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)Mestaripuutarhuri (1,4K reputation)
Viestiä: 647, Käynnit: 48,0K
Kyssäkaali - 10/23/2016
mitäs ne nää on? Itse kyl tiedän, mut tietääkö joku muu?

Silkkiyrtti

Lapinjärvi  / III
tönönvahti
tönönvahti
Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)
Viestiä: 3,3K, Käynnit: 30,0K
Harsutulvio on unikon sukulainen kukkanen. Minulla sitä on ja sillä on tuommoiset samannäköiset siemenkodat.

Pohjois-Savo  vyöhyke V
Kyssäkaali
Kyssäkaali
tönönvahti - 10/23/2016
Harsutulvion siemenkotia

tönönvahti - 10/23/2016
Harsutulvion siemenkotia

No empä oo tuollasestakaan ikinä kuullu, harsutulvioDoze. Mut ei oo sellasia.

Masku 1b
tönönvahti
tönönvahti
Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)
Viestiä: 3,3K, Käynnit: 30,0K
Harsutulvion siemenkotia

Pohjois-Savo  vyöhyke V
Kyssäkaali
Kyssäkaali
mitäs ne nää on? Itse kyl tiedän, mut tietääkö joku muu?

Masku 1b
kukkahörhö
kukkahörhö
Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)Viherpeukalo (202 reputation)
Viestiä: 207, Käynnit: 688
Tette - 7/24/2015

Araminta...  kannattaa koulia - uusi multa tekee joskus ihmeitä jo viikossa..

Tettelle tiedoksi,etten saanut yhtään Valeunikkoa kasvamaan menneenä kesänä,olisiko syynä kun vieraat ihmiset kävivät uusimassa kukkapenkkini,kun itse olen selkäsairas.Harmittaa kovasti niin sinun kuin minunkin vaivannäkö,Siukkuhalit kuitenkin ja Hyvää syksyä toivoo mummeli Nurmeksesta.

Miranda
Miranda
Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)Aloittelija (71 reputation)
Viestiä: 244, Käynnit: 1,1K
Minä koulin omia minitaimiani tuppaina, en yrittänytkään yksittäin ja hyvin onnistui. Ja nyt kasvavat iloisesti isommaksi, ehkä loppukesällä uskaltaa istuttaa lopulliselle kasvupaikalle.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku