Kivikkopenkki

Kirjoittaja
Viesti
sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 31,0K
EMus, tykkään!!!!!!!
EMus
EMus
Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 64, Käynnit: 119
Tämän näköisenä kivikkopenkkini näkyy kevätsiivouksen jälkeen makuuhuoneen ikkunasta. Laajakulmana.

vähis
vähis
Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)
Viestiä: 2,3K, Käynnit: 4,9K
J683828203 - 8/7/2017
Vähis, mielestäni rikot viihtyy varjoisemmassakin paikassa, varsinkin varjorikko ja ovat tosi nättejä. Siis minun mielestäni. Sinivuokko kukkii meillä seinän vieressä pohjoisen puolella taloa ja tekee nätit uudet lehdet kesällä. 

Sohvakukka kiitos vinkistä!
sohvakukka
sohvakukka
Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)Ylipuutarhuri (15,0K reputation)
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 31,0K
Vähis, mielestäni rikot viihtyy varjoisemmassakin paikassa, varsinkin varjorikko ja ovat tosi nättejä. Siis minun mielestäni. Sinivuokko kukkii meillä seinän vieressä pohjoisen puolella taloa ja tekee nätit uudet lehdet kesällä. 
vähis
vähis
Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)Puutarhuri (847 reputation)
hoyabella - 8/7/2017
vähis - 8/6/2017
Hoyabella, mä oon näköjään ny vähän kuinka sanois lyhyt pinnainen. Tähän asti pysyny jotenkin hyvän tuulisena näiden tautien kanssa, mutta nyt kun yrittää väkisin touhata, niin katoppa kumma ku meinaa olla ..ei löydy sanaa..mutta en oo oma itteni..en oikein kiukkunen, mutta olisko kärsimätön oikea sana.

Valtsu kiitos!!

Esteri kissa on niin kuin meidän kissat yleensäkin on ollu. Kissa on vain aika viisas kaveri, osaa vetää oikeasta narusta..mä oon niin myyty tohon kattiin.  Tosiaan paljon on muuttunut...ihan selvästi vedättää meitä ja mä passaan. 

Ymmärrän, tiedän, jatkuva särky turhauttaa, sama täällä. Kaikesta huolimatta pitää jatkaa ja jaksaa, tsemppiä sinnekin.

Sinulle myös tsemppiä sinne!
Pakkohan se vaan on jatkaa ja koittaa jaksaa, kun ei oikein muuta mahdollisuuttakaan ole. Pitää koittaa pitää jotenkin tuo pää kasassa, muuten kyllä  käy köpsästi...vaikka roppa vihoittelee, niin jotenkin mennään, mutta jos pää leviää, niin se on sitten siinä. Voishan sitä vaan olla, mutta kyllä se alkaa näkymään ulospäinkin, että emäntä rötvää petis, enkä vieläkään ole tuota ukkoa saanu koulattua.
Meni taas sivu aiheesta, anteeksi...oli pakko selittää mikä täällä mättää. Teille mullikoin, kun en pärjää ukolle...ei hän paha ole, hukaamaton vain.
Ja anteeksi mullikointi, aiheetonta oli tietenkin.
hoyabella
hoyabella
Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 44,0K
vähis - 8/6/2017
Hoyabella, mä oon näköjään ny vähän kuinka sanois lyhyt pinnainen. Tähän asti pysyny jotenkin hyvän tuulisena näiden tautien kanssa, mutta nyt kun yrittää väkisin touhata, niin katoppa kumma ku meinaa olla ..ei löydy sanaa..mutta en oo oma itteni..en oikein kiukkunen, mutta olisko kärsimätön oikea sana.

Valtsu kiitos!!

Esteri kissa on niin kuin meidän kissat yleensäkin on ollu. Kissa on vain aika viisas kaveri, osaa vetää oikeasta narusta..mä oon niin myyty tohon kattiin.  Tosiaan paljon on muuttunut...ihan selvästi vedättää meitä ja mä passaan. 

Ymmärrän, tiedän, jatkuva särky turhauttaa, sama täällä. Kaikesta huolimatta pitää jatkaa ja jaksaa, tsemppiä sinnekin.

Pohjanmaa IV vyöhyke
vähis
vähis

Valtsu kiitos!!

valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)
Viestiä: 13,0K, Käynnit: 32,0K
vähis - 8/6/2017
Yksikseni täällä höpisen.  Mutta jos ei tiarellaa oo, käviskö orvokki varjopekkiin. Täältä teiltä saatu, valkokukkainen ja jotenkin miellän tuoksuorvokiksi?

Tuoksuorvokki viihtyy varjossa.  Kevätvuohenjuuri viihtyy myös varjossa ja kuivassa ja kivikkopenkin reunassa. Rapsuta Esterikisua puolestani. 

’ Jos ei ole mitään sanottavaa, niin en sano sitä täällä. ’

hoyabella
hoyabella
Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 44,0K
vähis - 8/6/2017
Mitähän mä tänne kans kirjottelen ittekseni...teen niin ku teen, mitä tota ny kyselöö ja ihimettelöö. Heippa, mä sulkeudun uudelleen pois täältä, tuskin mua kukaan muistaakaan, sen verta hiljaiseloa oon pitäny. Paree pitää kuviot vaan pieninä.
Mukavaa loppukesää!

Älä nyt, ei täällä kesäaikaan oikein kukaan kirjoittele. Hiljakseen noita vastauksia tulee, kunhan jaksaa odotella. Smile

Pohjanmaa IV vyöhyke
vähis
vähis
Mitähän mä tänne kans kirjottelen ittekseni...teen niin ku teen, mitä tota ny kyselöö ja ihimettelöö. Heippa, mä sulkeudun uudelleen pois täältä, tuskin mua kukaan muistaakaan, sen verta hiljaiseloa oon pitäny. Paree pitää kuviot vaan pieninä.
Mukavaa loppukesää!
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku