Kukkasipulit ja -mukulat: Ostospaikkavinkkejä

Kirjoittaja
Viesti
Kesänlapsi
Kesänlapsi
Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)Puutarha-guru (6,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,5K, Käynnit: 7,7K
Ootteko tilannu koskaan bulbs.fi amarylliksia? Tai yhtään mitään. Nettisivut on vähän "retrot", arvuuttelen vain, että onkohan sipulien laatu mimmoista? Valikoima ainakin on hyvä, ja kaikkea pakkosaaha ihanaa vaikka kuinka. Smile

Pohjois-Pohjanmaa, Ylikiiminki V-vyöhyke
Ylvalii
Ylvalii
Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)Puutarha-guru (6,6K reputation)
Viestiä: 1,9K, Käynnit: 20,0K
miraemmi - 12.4.2018
Nasty - 21.4.2017
Nyt olen kolmatta vuotta malttanut olla erossa Lidl kukista.... ei tee edes tiukkaa.Ihan hyviä olleet ne mitä ostanut joskus ,mutta nyt ei ole napannut oikein.

Samoin liiterin plummat ohitan tyynesti..pari kertaa kun oon jonkin viheriän sielt ostanu niin ollu vissii niin kauan kuivilleen ettei mikää enää pelastanut.

Samoin huomannut ettei lirin nimet täsmää kasvatuksiin.

IB/II

Kirsikka-78
Kirsikka-78
Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)Puutarha-guru (5,2K reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 7,7K

😐 
Mä olin melko maltillinen tänä vuonna. Eilisen lidli käynnin tulos 😁 Enkä edes tiedä vielä minne nuo työnnän

Hollola II - Nastola IV                             Josko kohta aloittaisin 
Nasty
Nasty
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 10,0K
miraemmi - 12.4.2018
Nasty - 21.4.2017
Nyt olen kolmatta vuotta malttanut olla erossa Lidl kukista.... ei tee edes tiukkaa.Ihan hyviä olleet ne mitä ostanut joskus ,mutta nyt ei ole napannut oikein.

Samoin liiterin plummat ohitan tyynesti..pari kertaa kun oon jonkin viheriän sielt ostanu niin ollu vissii niin kauan kuivilleen ettei mikää enää pelastanut.

Aikoinaan kun ostelin niin ihan hyvin ne on aina kasvaneet ja suht hyvin talvehtineet.Nyt viime vuosina tuo kukkarysäys alkaa aina just siihen aikaan kuusta että olen ihan PA ja sit kun tulee rahat niin on enää rippeet jäljellä. Helposti on voinut ohittaa nuo. Sama juttu tänä vuonna taas

Pitkäkin matka täytyy aloittaa yhdellä askelella.
Laukkavirta, Vyöhyke III/IV
kitikat
kitikat
Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)Puutarha-guru (4,8K reputation)
Viestiä: 2,6K, Käynnit: 10,0K
Liiteristä lähti paljon tavaraa mukaan, hyvin ovat onnistuneet joka vuosi. Ruusut ovat niin halpoja etten viitsi niitä maasta enää nostaa, nekun ei talvehdi mutta yhden kesän kukkivat aina hienosti.

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

Romjasa
Romjasa
Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)
Viestiä: 1,5K, Käynnit: 22,0K
Höpötys - 13.4.2018
ITOH-pioneita minäkin oon kattellut, juurakot maksaa 25 euroa ja taimet 40-60e. Mutta onnistuuko juurakko, olisiko taimi varmempi 🤔? On niin hintavia, ettei tiedä uskaltaako ostaa.

Juurakkona minä omani ostin ja purkissa asusteli aika pitkälle kesään ennenkuin maahan sai varpaansa.

Sarg   Vyöhyke V

Höpötys
Höpötys
Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)Puutarhuri (837 reputation)
Viestiä: 370, Käynnit: 5,2K
ITOH-pioneita minäkin oon kattellut, juurakot maksaa 25 euroa ja taimet 40-60e. Mutta onnistuuko juurakko, olisiko taimi varmempi 🤔? On niin hintavia, ettei tiedä uskaltaako ostaa.

Pohjanmaa, III
Romjasa
Romjasa
Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)Puutarha-guru (6,3K reputation)
Viestiä: 1,5K, Käynnit: 22,0K
Viime kesänä ensimmäisen itoh-pensaspionin ostin ja istutin. Vähän jänskättää nouseeko. Vesi sitä ei voi kiusata, mutta minkäänlaista tuleentumista se ei syksyllä tehnyt, kuten noi tavalliset. Vihreään lehteen tuli talvi.

Sarg   Vyöhyke V

Muokattu Viime vuonna: Sarg
miraemmi
miraemmi
Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)Kunniapuutarhuri (9,0K reputation)
Viestiä: 3,4K, Käynnit: 5,2K
Ai niin turkkuse Flörille tullu ainaki postimyyntiin aivan iiihanan kaunis pensaspioni lilan punainen..nami...mut en tilaa koska postitus maksu on aikas kallis. 
hoyabella
hoyabella
Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)
Viestiä: 4,0K, Käynnit: 33,0K

Pohjanmaa IV vyöhyke
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku