Mesiriippa, Codonatanthus tambourine

Kirjoittaja
Viesti
Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 13,0K, Käynnit: 36,0K
Älä nolostu....huomasin kyllä kettuilusi =D

Rovaniemi- vyöhyke VI

Naana
Naana
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 215, Käynnit: 0

Älä ny liikaa sielä minua kehu, alakaa ihan nolottamaan allapäin

Ja mesiriipan oston ihmettelyhän oli silkkaa kettuilua...

Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
No , laittelen kuvia tonne omaan galleriaan nyt viikonlopun aikana....ne ei oo sit kaksisessa kunnossa joten älä säikähdä

Rovaniemi- vyöhyke VI

suhvi
suhvi
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 1,9K, Käynnit: 0
jadeliila..haluan nähdä kuvia sun kukka paljoudesta! on hienon näköinen mesiriippa!
Jadetsu
Jadetsu
Voi sun kanssas, itse kehotit sitä ostamaan =D Mulla mies sanoi eilen että se Naanan taitaa olla mukava ihminen, olen susta toitottanu tämän tästä, mä sanoin että Naanan on tosi huippu tyyppi =D

Rovaniemi- vyöhyke VI

Naana
Naana
Viestiä: 215, Käynnit: 0
Ai Jadeliila on ostanu mesiriipan? Empä olis uskonu Wink
Jadetsu
Jadetsu

Tälläisen mesiriipan ostin tänään

....ja lähikuva kukasta, ihanan pilkullinen nielu

Rovaniemi- vyöhyke VI

Myskimalva
Myskimalva
Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)
Viestiä: 5,5K, Käynnit: 0

Nuo on kivoja kun kukkivat pitkään. Mulla yhä tuo kukassa viime kevättalvelta ja lisää nuppuja pukkaa.

Trigona
Trigona
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Viestiä: 875, Käynnit: 32

Dibley's- kimpan xCodonatanthus 'Tambourine' avasi ensimmäisen kukkansa. Söpö pikkuinen. Myös 'Golden tambourine' täynnä nuppuja, ja vanhempi iso mesiriippa. Että minä tykkään näistä.

Myskimalva
Myskimalva
Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)Multasormi (105 reputation)
Viestiä: 5,5K, Käynnit: 0

Mesiriippa on toistaiseksi vielä kaikissa sielun ja ruumiin voimissahymy. Kuolleen näköisistä oksista pukkaa kovasti uutta kasvua...onneksi en ehtinyt leikata niitä jo pois!

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku