Mango, Mangifera indica

Kirjoittaja
Viesti
Onnelanemäntä
Onnelanemäntä
Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 575, Käynnit: 11
Tarvitseeko talvella lisävaloa?
Pisaralehdellä
Pisaralehdellä
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 925, Käynnit: 0
Ei siedä kylmää, mutta kesällä kasvarista tykkäisi :o)
viherpeukalo
viherpeukalo
Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)
Viestiä: 6,7K, Käynnit: 347
Ei pidä kovin pakkasesta mango, et tuokaa ne mangot nyt ennen kovimpia pakkasia sisälle. SmileMulla asuu sisällä kesät talvet.
Onnelanemäntä
Onnelanemäntä
Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)Uusi jäsen (29 reputation)
Mulla ei ole mitään tietoa hoidosta. Mä oon vaan idättänyt näitä ja antanut sitten pois. Ekaa kertaa jätän yhden itsellekin. =D
Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Viestiä: 13,0K, Käynnit: 36,0K
Mut onneksi tet jo tiiättä,että vasitella mää teille auon päätäni Smile)

Rovaniemi- vyöhyke VI

Ekmanska
Ekmanska
Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)
Viestiä: 1,3K, Käynnit: 886
täytyy kysyä, ku ei oo koskaan kasvattanu BigGrin Ain sääki soitat suutas <3
Jadetsu
Jadetsu
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Ei tietystikkään ku talaveksi kartanolle ja kesällä pietät pirtissä. Kaikkee se sääki kyselet BigGrin

Rovaniemi- vyöhyke VI

Ekmanska
Ekmanska
Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)Kotipuutarhuri (412 reputation)
Viestiä: 1,3K, Käynnit: 886
JEE! mä maltan kyllä odottaa Smile Pääsee sitten mun uuteen kasvariin asumaan Smile tykkääkö muuten kesällä olla ihan pihallakin? Syksyllä tietysti sit taas sisälle, eiks je?
Jadetsu
Jadetsu
Kiitos <3

Rovaniemi- vyöhyke VI

Onnelanemäntä
Onnelanemäntä
Mulla on kaksi ylimääräistä jo valmiina, niissäkin uhkaavasti alut näkyvissä. Laitan ne Ekmanskalle ja Jadelillalle, jos saan pidettyä hengissä lämpimiin keleihin asti. Vielä en uskalla laittaa postiin, kuitenkin kuolisivat matkalla. =)
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku