Kultaköynnös, Epipremnum pinnatum

Kirjoittaja
Viesti
Josa
Josa
Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 37, Käynnit: 0

Marjakoo, voi ei, vai ronkeli kasvamaan... Huokaus. Toivoin ostavani nopeakasvuisen ja kivan köynnöksen. Ei auta kuin toivoa parasta siis. Neonilla ja kaverilla on muuten altakasteluruukku, onko se hyvä homma?

Mitä nuo muiden versiot sitten ovat kun noin nopeasti kasvavat?

suikale
suikale
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Viestiä: 165, Käynnit: 0

tässä mun kultaköynnös.. kasvu on täälläkin ollut hurjaa kevään aikana.. alku vuodesta oli suunnilleen yhtä pieni kuin werron köynnös helmikuussa..

Josa
Josa
Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)Uusi jäsen (37 reputation)
Viestiä: 37, Käynnit: 0

Tässä minun kultaköynnökseni. Haaveilen saavani koko katon täyteen köynnöksiä, odotella pitää Smile

Tämän ostin vasta pari kuukautta sitten, oli nätisti vielä kasassa silloin, nyt alkaa rehottaa. kohta ojaan sen kasvamaan vasemmalle ja täyttämään katonrajan... Tuskin maltan odottaa Smile

Tässä kirkkaanvihreät lehdet ovat äidiltä pari vuotta sitten saadun kasvin jäänteet, jokin iski siihen nyt kevään korvalla ja toinen pitkä rönsy kuihtui pois. Istutin seuraksi pari kuukautta sitten tuota toista lajiketta. Ja taas odotellaan kasvamista.

werro
werro
Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)Multasormi (170 reputation)
Viestiä: 170, Käynnit: 2

Hei, minä haluaisin nähdä kuvia teidän Kultaköynnöksistä, onko muuten Kultaköynnöstä hyvä lannoittaa kahvilla?

Tässä minun Kultaköynnös 28. helmikuuta 2007:

Ja tässä Kultaköynnökseni nyt, 17. toukokuuta 2007:

Omasta mielestäni kasvu on ollut huimaa kevään aikana.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku