Ystäväni soitti eilen, ja pahoitteli aikataulun kireyttä, mutta tarvitsisi tyttärensä syntymäpäiville kakunkoristeen, perjantaiksi. Alkuun vähän jännitin miten saan toteutettua sen näinkin nopeasti, kun kotona tosiaan vilistää se yksi utelias uhmaikäinen ja tuo pieni vauveli, joka mielellään kasvaisi äitiin kiinni, jos vain voisi.
Ja koska jokainen prinsessa tahtoo tietysti prinsessa kakun, aloimme äidin kanssa sitten pohtimaan, mikäs näistä disneyn prinsessoista nyt sitten pääsisi tälläkertaa kakkuun. Neiti oli sitä mieltä, että juuri nyt hänen lempparinsa on lumikki, joten so be it!
Marmoroin pinkkiä massaa ja kaulitsin kiekon, minkä äiti voi sitten vain asettaa valmiin kakun päälle, sitten alkoikin kinkkisenpi osuus, miten mä sen prinsessan siihen toteutan. Olihan tää mulle kuitenkin ihan eka maalaustyökin! Jaiks!
Noh, päädyin kokeilemaan kuvan piirtämistä elintarviketussilla kelmulle ja sen siirtämistä siitä sitten sokerimassalle ja sehän onnistui! Sitten vaan sudein maalia pintaan ja leikkasin ääriviivoja pitkin pois ylimääräiset sokerimassat
Ihan turhaan jännitin aikatauluja, eilen kuuden aikoihin puhelu tuli ja puoli 11 aikoihin olin valmis, kun viimeisestäkin ipanasta loppui virta 9 jälkeen ja aloin hommiin 

Ei välitetä sutusta, eihän? 

Lumikki lähempää