Valmisruuan laatu , valmistuksessa käytetyt aineet

Kirjoittaja
Viesti
Heksu
Heksu
Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,2K, Käynnit: 84
Mulla taas toimii :o
Weikko
Weikko
Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)
Viestiä: 4,1K, Käynnit: 71
Olin kysymässä samaa. Mulla linkki antoi tulokseksi virhetoiminnon.
iiris-kukka
iiris-kukka
Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)
Viestiä: 2,5K, Käynnit: 1,1K
mai-lee, mikä uutinen? Kokeilitko linkkiä?
anita
anita
Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 137
Lisäaineista: Mun mieheni on maalta kotoisin, eli pitäisi olla johtavien allergiatutkijoiden mielestä elinikäinen suoja allergioita vastaan. Mutta miten kävikään, kun hän muutti Suomeen? Ei kulunut montaakaan vuotta, kun alkoi allergiat. Mitään muuta syytä en siihen ole keksinyt kuin steriiliys, mikä Suomessa on vallalla, sekä hirvittävä määrä lisäaineita. Moni muukin hänen ystävänsä on kertonut samaa tapahtuneen. Sitä en tiedä, kuinka moni ystävistä on maalta kotoisin, mutta kaikilla on allergiat alkaneet heidän muutettuaan Suomeen.
mai-lee
mai-lee
Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)Puutarhatohtori  (2,3K reputation)
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 31,0K
tänään tämä uutinen oli sitten jo ylenkin kanavilla. - mahdollisimman "raakaa" kun olen ostanut, ei ole tarvinnut koodeja tihrustella. ensi viikolla sitten näen, pysyvätkö tuotteiden hinnat eläkeläisrvan maksukyvyn rajoissa. tähän asti olen voinut ostaa aina nähdessäni, kun rajoitetusti on ollut kaupoissa tuotteita saatavissa. nuo ovat sitten jatkuvasti tassuttelumatkan päässä.

edit - onnistuisitteko löytämään tuoretorilta oman lähiruoka-annoksenne?

keskitien kulkija
hki Ib/vantaa II

Weikko
Weikko
Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)Uusi jäsen (3 reputation)
Tarkennuksena vielä edelliseen, että kaikki oli periaatteessa kunnossa. Yksi vain oli muita herkempi ja reagoi näin kovin lyhyessä ajassa. Se onkin sitten eri asia miten muut reagoivat vastaavaan altistukseen kymmenessä tai kahdessakymmenessä vuodessa. Työpisteestä voi aina vaihtaa toiseen lääkärin avulla, mutta itse pitää olla aktiivinen asioissa. Sama varmaan pätee siihenkin mitä suuhunsa työntää. Ruoka-aineita voi vaihtaa toisiin, mutta itse on oltava aloitteellinen. Se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.   .
   .
Se mitä kertyy elimistään vuosikymmenien aikana voi jossain vaiheessa olla myöhäistä tietää. Taitaa aika monella vanhemman polven penttiläiselläkin löytyä mennen tullen DDT verestä. Ja sitä edelleen käytetään kehitysmaissa. Raha ratkaisee.
Weikko
Weikko
Meillä täällä töissä yksi emäntä hengitti sisäänsä päivittäin teollisuuskaasuja ja kun niitä aikansa kertyi elimistöön, niin ne tulivat suoraan ihon läpi ulos. Vaihtoi sitten toisiin työtehtäviin ja ongelma hävisi.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)
Viestiä: 27,0K, Käynnit: 109,0K
Nyt kun olen tarkemmin valinnut ruoka-aineet kaupassa, ei ole järkyttäviä kutinakohtauksia ollut kun muutaman kerran.

Täytyyhän sillä olla joku yhteys.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
iiris-kukka
iiris-kukka
Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)
Viestiä: 2,5K, Käynnit: 1,1K
Pienillä lapsilla on ihan hirveästi erilaisia allergioita nykyään. Olen ajatellut sitäkin, että oisko siihen syy siinä että heidän äitinsä ovat jo saaneet niin paljon vieraita aineita elimistöönsä elämänsä aikana ettei omille lapsille sikiöaikana ole oikeanlaisia "rakennustarpeita".
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)Ylipuutarhuri (60,0K reputation)
Viestiä: 27,0K, Käynnit: 109,0K
Voi mahoton sentäänSad

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku