Valmisruuan laatu , valmistuksessa käytetyt aineet

Kirjoittaja
Viesti
mumimyy
mumimyy
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 0
kutusoppa on varmaan helmivelliä. Mä muuten tykkäsin siittä helmivellistä äiti ei sitä koskaan tehnyt mutta aina kún menin mumulle asui samassa pihassa mun serkun perhe ja pyysin sitä serkun vaimoa tekeen kutuvelliä
Oulunseudulta
Oulunseudulta
Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 122
Sain allergisen reaktion Valio Olo-jogurtista. Siinä oli käytetty jotain outoa väriainetta, siitä se varmaan tuli. Ei onneksi kovin paha mutta kierrän nuo jogurtit varuilta kaukaa.
kastehelminen
kastehelminen
Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 7,1K
Jep. Vieläkin puistattaa.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)Ylipuutarhuri (55,0K reputation)
Viestiä: 27,0K, Käynnit: 102,0K
Kutusoppa on varmaan karviaismarjakiisseliä.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
kastehelminen
kastehelminen
Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)Puutarha-guru (4,3K reputation)
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 7,1K
Sen neliskanttisen mansikan kanssa on hedelmäpommi. Tykkäsin siitä ememmän kun mansikoita sai syödä aina omalta pihalta mielin määrin ja ne tursui jo korvista. Talvella piti olla joka päivä jälkkäriä isän tahdosta, se oli melkein aina letut ja mansikkahillo tai se kamala kutusoppa. Tietääkö kukaan mitä se muuten oli?
Kreeta-Eulaalia
Kreeta-Eulaalia
Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)
Viestiä: 5,0K, Käynnit: 5,5K
No voi harmi, minäkin olisin kiinnostunut. Mun täti oli niitä ensimmäisiä jogurtteja Tampereella kehittelemässä.

Satakunta, vyöhyke II
mumimyy
mumimyy
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Niin taisivat olla silloin jo makeita.

Yritin etsiä kuvaa sittä valion ekasta jugurtista eka kerran sitä söin kun olin alta 10v ennen -70 lukua no enpä löytänyt
Kreeta-Eulaalia
Kreeta-Eulaalia
Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)
Viestiä: 5,0K, Käynnit: 5,5K
Makeita ovat tainneet jogurtit olla jo 1980 ja -90-luvun taitteessa. Kävin silloin Kreetalla ja siitä saakka aina haaveillut sellaisesta jogurtista, jota siellä sai, Onneksi nykyään saa "huivimummoa", johon voi itse laittaa marjat joukkoon.

Satakunta, vyöhyke II
mumimyy
mumimyy
Toinen asia mikä tuli mulle vastaa. Veljen vaimo soitti siinä puhuttiin tunti niitä näitä jossakin vaiheessa juttu meni mehuihin tiedän että sillä on paljon marjapuskia sanoi mulle ettei ole juurikaan marjo kerännyt kun ostaa kaupasta mehut kun niissä ei ole lisäaineitakaan lapsenlapset tykkää näistä kaupan mehuista mä että mitä kyllä niissä kaupan mehuissa on vaikka mitä aineita sitten selostin että oma keitetty mehu ei säily pöydällä lämpöisessä kovinkaan kauan kun käy tai tulee hometta kaupan mehu saa olla vaikka kuinka kauan eikä tuu miksikään vaikka mehuun laitta atamonia ja keittää hyvin ja laittaa kuumin pulloihin niin pilaantuu se silti.

Näin niitä ihmisiä viedään kuus ja nolla mainoksilla ja tervelisyydellä.

Olin ihan pikku tyttö kun tuli ekat jugurtit valion mansikka oli sellainen neliskanttinen purkki ei se ollut makiaa vaan hapanta nyt yksikään jugurtti ei ole hapanta vaan makeeta siittä jugurtista tykkäsin nyt ostan partajugurtia ja laitan marjoja pakkasesta tai hedelmiä joukkoon väliin leseitä tai siemeniä
iiris-kukka
iiris-kukka
Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)Aloittelija (99 reputation)
Viestiä: 2,5K, Käynnit: 1,1K
Mulla meni maku Tuuli Matinsaloon kun se mainostaa telkkarissa niitä jugurtteja (?)... Kasvavat lapset tarvitsevat kalsiumia... Höh, minkähänlainen lisäainekuorma  siinä tuotteessa tulee sitten kyytipoikana?

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku