Allergikon piha ja terassi

Kirjoittaja
Viesti
Eskimokettu
Eskimokettu
Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 7, Käynnit: 8
Terveisiä pohjanmaalta. Olen oikea superallergikko, enkä ole huomannut eroa siinä, onko kasvit omalla pihalla vai kilometrin päässä. Koirien kanssa kun joutuu joka tapauksessa lenkkeilemään, niin altistuu kaikenlaisille kasvustoille. Aiemmassa pihassamme varoin hysteerisesti istuttamasta mitään allergisoivaa pihamaalle, mutta tässä talossa, johon muutimme on koivusta lähtien kaikki lähellä. Ei mitään eroa oireilussa. Tärkeintä on siivota sisällä ahkerasti ja käyttää jonkinlaista ilmanpuhdistajaa ja riittävää lääkitystä pahimpana kautena BigGrin
rstrr
rstrr
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 48, Käynnit: 12
Oulunseudulta: Unohdin vastata heti. Olen ajatellut ja lähden kyllä kokeilemaan.Heinät tekevät hienosti ympäristöä.

Kiitos neuvosta
Oulunseudulta
Oulunseudulta
Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)Uusi jäsen (47 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 122
Sen on hyvin yksilöllistä. Itse olen kovasti allerginen heinille ym. Omassa pihassani on koristeheinistä mm. viiruhelpi, sininata, hopeatoppo, pehmytmesiheinä, kultatesma, hakoneheinä ja rantavehnä. En ole huomannut että noista olisi oireita tullut mutta joku toinen voi noista kyllä oireita saada.
rstrr
rstrr
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 48, Käynnit: 12
Mitä koristeheiniä allergikko voi istuttaa pihaansa?,
Mykerökukat ja koivu haittaa. Heinänuhaa!
Korsosta terveisiä
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku