Hopeanväriset kasvit

Kirjoittaja
Viesti
Heksu
Heksu
Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,2K, Käynnit: 84
Niin on, oletko kokeillut sitä pistokaslisätä kun vissiin yksi jos toinenkin maruna kai lähtee hyvin pistokkaasta? (Ja mitäs siinä on sen kaverina, lamohietakirsikkaa?)
mumimyy
mumimyy
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 0
Kuinka mä olen Morsinko mennyt tuosta marunasta sulla ohi jos olisin tuon huomannut joku olisi kerjännyt pientä alkuu no ensi vuonna sitten täytyy laittaa muistiin se on nätti kun "sika pienenä"
mumimyy
mumimyy
Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)Uusi jäsen (10 reputation)
Onkohan kellään mitään tietoa tuosta orostachys boehmerilista mikä oikein lienee mahtaisiko säilyy sisällä talvea
Morsinko
Morsinko
Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)
Viestiä: 2,2K, Käynnit: 7
Tää on kans ihan nätti maruna. En tiedä tarkempaa nimeä. On jotain Särkän taimiston omia juttuja.
Heksu
Heksu
Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)Uusi jäsen (27 reputation)
"Heksu säilytä sä se hengissä" joo tokkiinsa!
Mitähän sille orostac..selle kävisi, jos siitä ottaisi pistokkaita?
mumimyy
mumimyy
Heksu sulle on se toinen lumiratamo säilytä sä se hengissä niin mä saan sulta sitten siemeniä. Mulla on lumiratamossa nyt nuppu mutta ei se kerkiä kukkiin tänä syksynä
mumimyy
mumimyy
En ainakaan löytänyt orostachys boehmerille suomalaista nimeä enkä usko että selviää talvesta nyt on kivikoon istettu ja on tykännyt paikasta heitän sille pakkasten tultua lehtiä päälle ja sitten nähdään onko elossa keväällä. Minä ihastuin heti kasviin kun sen näin toivon sen säilyvän mutta epäilen suuresti.

Leelen että on joku maksaruoho tai mehikasvin sukulainen saman tyyppiset lehdet paksut tollerot
Heksu
Heksu
Nysse välke aloittaa taas ton BigGrin Tuosta lumiratamosta olen kuullut, että olisi varsin talvenarka.
iesteri
iesteri
Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)Uusi jäsen (8 reputation)
Viestiä: 1,2K, Käynnit: 0
mumimyy,onko tuolla orostachys boehmerillä suomalaista nimeä.ihana!
välke
välke
Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)Puutarhuri (964 reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 6,1K
Purppura-alpin siemenet ottivat minulla ainakin oman aikansa, ennen kuin itivät, sitten niitä taimia olikin ihan riittävästi. Jos niistä kaikista pikkuruisista, penkkiin istuttamistani kasvaa iso kasvi, niin saat sitten minulta Heksu jakopaloja Smile
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku