Kreeta-Eulaalia
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,0K,
Käynnit: 5,5K
|
Likat sulatti suklaata, levittivät sen uudelleen ohuiksi levyiksi ja ripottelivat pinnalle kaikenlaisia koristeita, yhteen ranskanpastilleja, toiseen pekaanipähkinöitä, yhteen kuivahedelmäpaloja jne. Tuli muuten hienon näköisiä pikkulahjoja ja aivan liian hyviä.
Satakunta, vyöhyke II
|
|
|
Jadetsu
|
|
Viestiä: 13,0K,
Käynnit: 36,0K
|
Nyt vasta on polkakarkit ihan täyvellisiä rakenteeltaan  Mä pyöritin niitä tomusokerissa, nyt ei tarvihe pelijätä niijen tarttuvan toisiinsa kiini
Rovaniemi- vyöhyke VI
|
|
|
Misuliini
|
|
Viestiä: 439,
Käynnit: 6,1K
|
+x+xEikä niistä Tokmannin hanskoista irronnu kortsun makua vaikka ovatki halavimmasta päästä Muoks: Tai siis kumin makua  Hmm.. Tuosta tuli mieleen, että jos vetäisi jotkut makukortsut kouriinsa, kun tekee karkkeja. Saisivat lisää aromia  Hyi, yök tulis niin keinotekonen maku kyllä karkkeihin, ettei niitä kukaan söis.
Miksi tehdä asiat helposti, kun ne voi tehdä mielenkiintoisesti? Hollola II-III
|
|
|
Jadetsu
|
|
|
|
|
|
Asfalttiorava
|
|
Viestiä: 445,
Käynnit: 3,3K
|
+xEikä niistä Tokmannin hanskoista irronnu kortsun makua vaikka ovatki halavimmasta päästä Muoks: Tai siis kumin makua  Hmm.. Tuosta tuli mieleen, että jos vetäisi jotkut makukortsut kouriinsa, kun tekee karkkeja. Saisivat lisää aromia
Parvekepuutarhuri pääkaupunkiseudulta.
|
|
|
Jadetsu
|
|
|
Eikä niistä Tokmannin hanskoista irronnu kortsun makua vaikka ovatki halavimmasta päästä Muoks: Tai siis kumin makua
Rovaniemi- vyöhyke VI
|
|
|
Jadetsu
|
|
|
+x+xMistä saa tuota piparminttuölijyä ja nuita hanskoja? Ölijyä saat ihan ruokakaupasta, sieltä leivontaosastolta  Minä käytin ihan Tokmannilta ostettuja kortsuhanskoja. Massan värijäykseen käytin geeliväriä ku en kehannu lähtiä hakemaan Confetista pastaväriä Ai, täälä oliki jo kerrottu. No, mulla on paha tapa jankuttaa niin olokhot
Rovaniemi- vyöhyke VI
|
|
|
Jadetsu
|
|
|
+xMistä saa tuota piparminttuölijyä ja nuita hanskoja? Ölijyä saat ihan ruokakaupasta, sieltä leivontaosastolta  Minä käytin ihan Tokmannilta ostettuja kortsuhanskoja. Massan värijäykseen käytin geeliväriä ku en kehannu lähtiä hakemaan Confetista pastaväriä
Rovaniemi- vyöhyke VI
|
|
|
Karvari
|
|
Viestiä: 7,8K,
Käynnit: 48,0K
|
Eli elintarvikehanskat ovat sama ku kertishanskat? Nitriilihanska ei vissiin aja samaa asiaa???? Niitä löytyy monta laatikollista kotua ja töistä
Kemijärvi-Vyöhyke VII
|
|
|
Misuliini
|
|
Viestiä: 439,
Käynnit: 6,1K
|
Piparminttuöljyä pitäis saada ihan isoimmista marketista tai luontaistuotekaupoissa on saatavana Japol Japanin piparminttuöljyä joka sitten käy moneen muuhunkin tarkoitukseen.  Kertakäyttöhanskuleja saa esim. apteekeista.
Miksi tehdä asiat helposti, kun ne voi tehdä mielenkiintoisesti? Hollola II-III
|
|
|