Kimppatilaus: Ferramol, Suljettu

Kirjoittaja
Viesti
Ahdekaunokki
Ahdekaunokki
Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)Uusi jäsen (1 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 828, Käynnit: 25
Yhdyn Anitan sanoihin - suurkiitos Juti Ferramolkimpan junailemisesta kuten myös kiltille Eltsulle kiitokset vielä kerran pussin kuskaamisesta ja rupattelutuokiosta.
anita
anita
Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 137
Jutille suuret kiitokset Ferramolin tilaamisesta ja kimpan järkkäämisestä ja eltsulle kotiovelle saakka toimittamisesta <3.
iirisruusu
iirisruusu
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 79, Käynnit: 3
Minä tilasin suoraan sellaisesta firmasta kuin Heinrichsagrar. En niiden nettikaupan kautta vaan laitoin viestiä. Paluu viestissä oli jotain tuosta että pitää ymmärtää käyttää oikein kun tilaa noin paljon, mutta ei sen kummempaa.

Minä olen jo levittänyt ferramolia, kun olen muutaman etanankin jo bongannut.
Mari78
Mari78
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 2, Käynnit: 0
Moi, yritin siis tilata firmasta nimeltä Schneckenprofi. Ja varmaan ne olisi säkin lähettäneetkin, mutta päädyin tuohon paikallisenn kun ajattelin näin saavani sen nopeasti. Tuotteen alla oli siis vain huomautus, että olettilaamassa ainetta joka on torjunta-aine ja näin ison määrän tilaaminen edellyttää vakuutuksen sen tulemisesta ammattikäyttöön jonkun Saksan lain mukaan. Mutta siis oletteko käyttäneet samaa firmaa vai voitteko suositella muita ostopaikkoja.

Joko tuota Ferramolia voi levittää vai odotanko, että lämpenee hieman, etanat heräävät kunnolla ja tulee sateita? Sormet syyhyää jo taistelutantereelle....

Kiitos paljon vastauksistanne.
jutikka
jutikka
Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)Multasormi (197 reputation)
Viestiä: 7,2K, Käynnit: 359
Ei mitään kyselty vaikka tilasin 120kg
iirisruusu
iirisruusu
Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)Uusi jäsen (0 reputation)
Viestiä: 79, Käynnit: 3
Pääkaupunkiseudun ferramolit saapuivat. Laitan yksärillä maksuohjeet.
Mari78
Mari78
Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)Uusi jäsen (2 reputation)
Viestiä: 2, Käynnit: 0
Hei Pirkanmaalaiset. En ehtinyt mukaan kimppaan ja jouduin ostamaan Ferramolia kalliilla paikallisesta. Ensi vuonna olen mukana. Meinasin tilata ainetta Saksasta 25 kg, mutta sain huomautuksena että noin suuren määrän tilaajan pitää varmistaa olevansa ammattikäyttäjä. Tuliko teille vastaavaa noottia? Mistä tilasitte ainetta (jos tarvii vielä tilata lisää tänä vuonna). Suurin kysymys liittyy käyttöön. Joko Ferramolia voi levittää vaikka osa kotiloista talvehtiikin vielä? Eihän aine menetä tehoaan vaikka sitä jo tuonne viskonkin? Onko teillä kokemuksia / vinkkejä.
eltsu
eltsu
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 3
Näkymisiin huomenna, nyt unten maille :-)
anita
anita
Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)Multasormi (158 reputation)
Viestiä: 5,4K, Käynnit: 137
Pitäisi olla.

Muoks. piti käydä tarkistamassa. On mulla.
eltsu
eltsu
Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)Uusi jäsen (4 reputation)
Viestiä: 3,0K, Käynnit: 3
No mie tuun Ahdekaunokilta suoraan teille, neljän jälkeen siis. Onhan sulla mun nro, jos jotain tulee?
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku