Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Kirjoittaja
Viesti
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,5K, Käynnit: 10,0K
VOICE voittaja oli kerrankin OK !( finaali oli pakko katsoa kokonaan) seniorien voicea aiotaan ainakin kurkata millainen se sitten on.
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)
Viestiä: 25,0K, Käynnit: 91,0K
Melodian mestari, Kassu Halonen.
Areenassa, tykkäsin kovasti.

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)Ylipuutarhuri (17,0K reputation)
Freddie Ma meinasin kattoo .. siis Quuenin juttua et jos tulisi musaakin mut taidan laittaa tallennukseen jos oon sen jo kuitenkin katsonut.
raya
raya
Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)Ylipuutarhuri (27,0K reputation)
Viestiä: 5,1K, Käynnit: 16,0K
Tänään Teemalla 13.30  Chicos Mambo, rakkaudesta tanssiin , pilke silmäkulmassa.
Yks päivä ihan vahingossa satuin näkemään loppuosan ko.ilottelusta, no nyt se tulee näköjään uusintana, ihan pakko katsoo alusta asti.

-jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä-
Siikajoki (V)

miraemmi
miraemmi
Nuu - 9.4.2022
Kattelen tässä eilen telkasta tullutta The Voice of Finlandin Live 1-lähetystä. Esiintymässä Tonin ja Sipen joukkueesta neljäs laulaja tällä hetkellä. Mikähän nyt on kun ei noi nappaa sitten yhtään tippaakaan.  Ei oikeen millään tasolla !  Oon kattout koko ohjelman ihan ekasta jaksosta tähän saakka, ihan tykännyt,  ja nyt pitäis olla esiintymässä niitä parhaimmiksi karsittuja laulajia. Ja mua ei oikeen enää jaksais kiinnostaa ne tyypit.Ja mun mielestä ne laulaakin tänään huonommin kuin aikasemmin ?!! Aika outoa, en muista et näin olis mulle aikaisemmin käynyt näissä musaohjelmissa.

Voicessa ei suosikkia ja kun näkee että ne ottaa jatkoon selkeästi helpommin pudotettavia ja parempia niin pudottaa hyviäkin siksi liian aikaisin kuten heinolan pojat ja Annakin tekivät. Toiseksi ois kiva rikkoa formaattia ja jakaa kultaa ja hopeaa ja pronssia kuten urheilussakin. Usein kolme vikaa on parhaita kaikesta huolimatta..
hoyabella
hoyabella
Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)Ylipuutarhuri (31,0K reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 44,0K
Nuu - 9.4.2022
Kattelen tässä eilen telkasta tullutta The Voice of Finlandin Live 1-lähetystä. Esiintymässä Tonin ja Sipen joukkueesta neljäs laulaja tällä hetkellä. Mikähän nyt on kun ei noi nappaa sitten yhtään tippaakaan.  Ei oikeen millään tasolla !  Oon kattout koko ohjelman ihan ekasta jaksosta tähän saakka, ihan tykännyt,  ja nyt pitäis olla esiintymässä niitä parhaimmiksi karsittuja laulajia. Ja mua ei oikeen enää jaksais kiinnostaa ne tyypit.Ja mun mielestä ne laulaakin tänään huonommin kuin aikasemmin ?!! Aika outoa, en muista et näin olis mulle aikaisemmin käynyt näissä musaohjelmissa.

En ole jaksanut katsoa Voicea. Minua ärsyttää Toni, on muka niin musiikista kaikkitietävä.  Katin kontit

Pohjanmaa IV vyöhyke
kakapo
kakapo
Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)
Viestiä: 1,7K, Käynnit: 2,5K
Nuu - 9.4.2022

Vähän samoissa tunnelmissa. Nyt ei ole yhtään suosikkia mukana. Ne pari, jotka kiinnosti, putosivat loppumetreillä.
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 18,0K, Käynnit: 55,0K

Iitti / III                        Asioilla on taipumus järjestyä                                            

Muokattu Viime kuukausi: Nuu
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)Ylipuutarhuri (34,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 18,0K, Käynnit: 55,0K
Kurppa. - 20.3.2022
Ei parempaa voisi olla kun Laulu rakkaudelle. Ihanat esitykset!

Just lopetin Voice of Finlandin tänpäiväisen jakson kattomisen. Hyvä sekin Smile
Lukaisin uutissivustoja tässä sen jälkeen vähän.  Ehkä siirryn suosiolla takuuhyvän ja takuuviihdyttävän Laulu Rakkaudelle-ohjelman pariin.

Iitti / III                        Asioilla on taipumus järjestyä                                            

Muokattu 2 kuukautta sitten: Nuu
Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)Ylipuutarhuri (49,0K reputation)
Viestiä: 25,0K, Käynnit: 91,0K
Ei parempaa voisi olla kun Laulu rakkaudelle. Ihanat esitykset!

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku