Puutarhaohjelmat

Kirjoittaja
Viesti
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)Puutarha-guru (4,6K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 1,3K, Käynnit: 6,0K
Itse olen aika kyllästynyt niihin "puutarhaohjelmiin", joissa rakennetaan milloin mitäkin terassia ja aitausta ja timpureilla vielä kaikki mahdolliset koneet vielä apuna BigGrin

III
Pirkanmaa

Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)
Viestiä: 3,7K, Käynnit: 31,0K
Minä kaipaan parvekepuutarha ohjelmia, mutta yleensä niitä on todella harvoin.

Minun parveke on kesäisin todella kuuma ja olen virittänyt pitsiverhon, jotta kasvit kuitenkin saa aurinkoa. 

II vyöhyke - rannikko 🌻
puutarhatoimittaja
puutarhatoimittaja
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 10, Käynnit: 71
Jos/kun haluaa uusintoja, kannattaa varmaan ottaa kanavaan yhteyttä. Yle Tv 1-kava esitti Puutarhaunelmia, heidän sivulta löytyy palautepaikka - kuten kaikilta muiltakin kanavilta, googlaten helpoimmin.

puutarhatoimittaja
puutarhatoimittaja
Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)Uusi jäsen (38 reputation)
miraemmi - 19.5.2021
kitikat - 15.5.2021
Kun en AlfaTV:tä  katso niin unohtuu aina tämä puutarhaohjelma. Täytyypä mennä sinne telkku.com ja katsoa sieltä.
Puutarhaunelmat tuli katsottua kyllä kaikki.

Minä otan digiboksiin ja katson minua kiinnostavat osiot .. ohjelma tulee viidesti viikossa et kyllä sen katsotuksi saa.
Enempi vain saisi olla ja vaikka puutarhaunelmien ekat osiotkin menisi uusintanakin yhden kerran uusien täytteenä.

puutarhatoimittaja
puutarhatoimittaja
miraemmi - 19.5.2021
kitikat - 15.5.2021
Kun en AlfaTV:tä  katso niin unohtuu aina tämä puutarhaohjelma. Täytyypä mennä sinne telkku.com ja katsoa sieltä.

Minä otan digiboksiin ja katson minua kiinnostavat osiot .. ohjelma tulee viidesti viikossa et kyllä sen katsotuksi saa.
Enempi vain saisi olla ja vaikka puutarhaunelmien ekat osiotkin menisi uusintanakin yhden kerran uusien täytteenä.

puutarhatoimittaja
puutarhatoimittaja
miraemmi - 19.5.2021
puutarhatoimittaja - 13.5.2021
Vihdoin pääsin kirjautumaan! Olen koettanut aikaisemminkin (en vaan päässyt), jotta voisin jakaa tietoa Paratiisi takapihalla -ohelman osalta. Kaikilla puutarhaohjelmilla on omat katsojansa, mutta jos tykkäsitte Puutarhaunelmia-ohjelmasta, jota tein aikaisemmin, saatat pitää myös tästä. Vinkkejä, asiaa ja puutarhakäyntejä, joissa puutarhat koetamme näyttää puutarhan hoitajan omin silmin. Ohjelma tulee tiistainsin klo 19 AlfaTV-kanavalta. Kaikki esitykset esim. telkku.com ja arkistosta  www.permanto.fi. Viime kausi kuvattiin hurjissa sääoloissa realiajassa, mutta tämä kausi kuvattiin osittain jo viime kesänä. Kotimaisia puutarhaohjelmia tehdään vähän, mutta olen huomannut esim. fb-palstoilla, ettei meidän ohjelmaa läheskään kaikki tiedä. Hyvää puutarhakevättä kaikille! terveisin puutarhatoimittaja Paula Ritanen-Närhi

Katsottu on kaikki ja kiva kun tulee uuttakin mut aika vähän käsitellään missään kasvi uutuuksia ja koneita ja välineitä ... voisitten vierailla kameran kanssa myös erillaisissa aboretumeissa ja puutarhakohteissa ni ei tarttis itse keretä joka paikkaan.

Kiitos ideoista! Nyt on vain puoli tuntia, mutta tunnissa ehtisimme enemmän Smile.
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Viestiä: 7,0K, Käynnit: 13,0K
Vihdoin pääsin kirjautumaan! Olen koettanut aikaisemminkin (en vaan päässyt), jotta voisin jakaa tietoa Paratiisi takapihalla -ohelman osalta. Kaikilla puutarhaohjelmilla on omat katsojansa, mutta jos tykkäsitte Puutarhaunelmia-ohjelmasta, jota tein aikaisemmin, saatat pitää myös tästä. Vinkkejä, asiaa ja puutarhakäyntejä, joissa puutarhat koetamme näyttää puutarhan hoitajan omin silmin. Ohjelma tulee tiistainsin klo 19 AlfaTV-kanavalta. Kaikki esitykset esim. telkku.com ja arkistosta  www.permanto.fi. Viime kausi kuvattiin hurjissa sääoloissa realiajassa, mutta tämä kausi kuvattiin osittain jo viime kesänä. Kotimaisia puutarhaohjelmia tehdään vähän, mutta olen huomannut esim. fb-palstoilla, ettei meidän ohjelmaa läheskään kaikki tiedä. Hyvää puutarhakevättä kaikille! terveisin puutarhatoimittaja Paula Ritanen-Närhi

Kertokaa nyt kanavalle että näin alkukesään ja erityiseen perjantai-lauantai sektorille ois kiva saada katsottavaa vaikka arkistosta jotain todella vanhaakin puutarha ohjelmaa jonka olisi jo unohtanut katsoneensa ?
miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
kitikat - 15.5.2021

miraemmi
miraemmi

Katsottu on kaikki ja kiva kun tulee uuttakin mut aika vähän käsitellään missään kasvi uutuuksia ja koneita ja välineitä ... voisitten vierailla kameran kanssa myös erillaisissa aboretumeissa ja puutarhakohteissa ni ei tarttis itse keretä joka paikkaan.
puutarhatoimittaja
puutarhatoimittaja
Lähetän nyt vielä näytteeksi linkin, josta voi katsoa näytteeksi viimeisimmän osan Paratiisi takapihalla -puutarhaohjelmasta. Kun tuli puheeksi tuo, että on vaikea käyttää kanava. Niissä teksnisissä asioissa en osaa neuvoa, mutta toivottavasti tästä pääsee katsomaan, mistä on kyse https://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=104356990

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku