kitikat
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,7K,
Käynnit: 16,0K
|
Kun en AlfaTV:tä katso niin unohtuu aina tämä puutarhaohjelma. Täytyypä mennä sinne telkku.com ja katsoa sieltä. Puutarhaunelmat tuli katsottua kyllä kaikki.
Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke
|
|
|
Emadigan
|
|
Viestiä: 1,4K,
Käynnit: 6,3K
|
+xVihdoin pääsin kirjautumaan! Olen koettanut aikaisemminkin (en vaan päässyt), jotta voisin jakaa tietoa Paratiisi takapihalla -ohelman osalta. Kaikilla puutarhaohjelmilla on omat katsojansa, mutta jos tykkäsitte Puutarhaunelmia-ohjelmasta, jota tein aikaisemmin, saatat pitää myös tästä. Vinkkejä, asiaa ja puutarhakäyntejä, joissa puutarhat koetamme näyttää puutarhan hoitajan omin silmin. Ohjelma tulee tiistainsin klo 19 AlfaTV-kanavalta. Kaikki esitykset esim. telkku.com ja arkistosta www.permanto.fi. Viime kausi kuvattiin hurjissa sääoloissa realiajassa, mutta tämä kausi kuvattiin osittain jo viime kesänä. Kotimaisia puutarhaohjelmia tehdään vähän, mutta olen huomannut esim. fb-palstoilla, ettei meidän ohjelmaa läheskään kaikki tiedä. Hyvää puutarhakevättä kaikille! terveisin puutarhatoimittaja Paula Ritanen-Närhi Alfa on hivenen vaikea kanava käyttää. Mutta ihana on tämä Paratiisi-sarja. En ymmärrä, miksi Yle ei voi esittää kelvollisia puutarhaohjelmia. Kiitos sinulle hyvästä ohjelmasta! Edit. Olen siis mennyt läppärillä katsomaan Alfan ohjelmia
III Pirkanmaa
|
|
|
puutarhatoimittaja
|
|
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 10,
Käynnit: 71
|
Vihdoin pääsin kirjautumaan! Olen koettanut aikaisemminkin (en vaan päässyt), jotta voisin jakaa tietoa Paratiisi takapihalla -ohelman osalta. Kaikilla puutarhaohjelmilla on omat katsojansa, mutta jos tykkäsitte Puutarhaunelmia-ohjelmasta, jota tein aikaisemmin, saatat pitää myös tästä. Vinkkejä, asiaa ja puutarhakäyntejä, joissa puutarhat koetamme näyttää puutarhan hoitajan omin silmin. Ohjelma tulee tiistainsin klo 19 AlfaTV-kanavalta. Kaikki esitykset esim. telkku.com ja arkistosta www.permanto.fi. Viime kausi kuvattiin hurjissa sääoloissa realiajassa, mutta tämä kausi kuvattiin osittain jo viime kesänä. Kotimaisia puutarhaohjelmia tehdään vähän, mutta olen huomannut esim. fb-palstoilla, ettei meidän ohjelmaa läheskään kaikki tiedä. Hyvää puutarhakevättä kaikille! terveisin puutarhatoimittaja Paula Ritanen-Närhi
|
|
|
kitikat
|
|
Viestiä: 3,7K,
Käynnit: 16,0K
|
Juutuupista olen katsonut noita puutarhaohjelmia aina silloin tällöin. Jotenkin rauhoittavat mieltä. Joskus ennenvanhaan tuli suomen TV:stäkin jonkun aikaan. On vanha konkari alalla.
Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke
|
|
|
miraemmi
|
|
Viestiä: 7,4K,
Käynnit: 14,0K
|
Ens lauantaina tulleepi osa 2 japanilaisesta puutarhasta osa syksy ja syksyn värit ...mulla on eka osa tallenteena ja herkuttelen sen toistamiseen. Töllöstä tulee tosi nuukasti puutarha ohjelmia ! YLE voisi kaivaa vaikka jotain todella vanhaa matskua ja laittaa pyörimään eikä huvilaa ja huussia tartte pyörittää uusintaan 5 kertaa viikko neloselle... kotoisat ja kaikki tulee kyllästymiseen asti ns.tuore uusintana ihan vaan täyte ohjelmana kun muuta ei oo ??? YLE vero jokaisen tilistä aiheutti sen ettei viitsitä edes yrittää pistää mitään katottavaa PE-LA iltoihin ..
|
|
|
Karvari
|
|
Viestiä: 8,1K,
Käynnit: 52,0K
|
Hih 😆
Kemijärvi-Vyöhyke VII
|
|
|
Filopator
|
|
Viestiä: 2,7K,
Käynnit: 50,0K
|
Areenassa kävin herkuttelemassa ensimäisen Japani-jakson. Kaunista. Tosin, viimeviikolla erään yön vietin Japanissa, jollain vuoristopolulla oltiin miettimässä harmaantuneiden harjanvarsien kanssa. miten jonkun juhlapäivän ajankohta oikein määritellään.
Elämä on elämaa varten annettu.
Vyöhyke V
|
|
|
Suokukka
|
|
Viestiä: 5,7K,
Käynnit: 56,0K
|
Huomasin liian myöhään ja näin vaan lopun. Meillä on myös ollut suunnitelmissa mennä japaniin. Isäntä on siellä ollut töissä ja tykkäsi kovin.
Varsinais-suomi 1B , Nousiainen
|
|
|
Rapunzel
|
|
Viestiä: 2,7K,
Käynnit: 100,0K
|
Tuo japanilainen puutarha oli tosi mielenkiintoinen. Heräsi kauhea halu matkustaa Japaniin!
|
|
|
miraemmi
|
|
Viestiä: 7,4K,
Käynnit: 14,0K
|
Ykköseltä tulossa ohjelma JAPANILAINEN PUUTARHA ....en tiiä millanen mut pistin tallennukseen meneen.. Paratiisi takapihalla tulee viidesti viikossa et sen kerkee katsoon vaikkei tallentaisikaan.
|
|
|