Emadigan
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 1,4K,
Käynnit: 6,3K
|
+xSiis aivan nolla, en katsonut kun vähän aikaa. Toivottavasti ei tule lisää tuollaista! Ja mitä se laulaja tuossa ohjelmassa teki, voi taivas sentään?    Ihan samaa mieltä näköjään kaikki tuon ohjelman tasosta täällä. Emma Salokoski on kyllä hyvä laulaja, mutta ihmettelin myös, että miksi musiikki on sekoitettu tällaiseen ohjelmaformaattiin.
III Pirkanmaa
|
|
|
kitikat
|
|
Viestiä: 3,7K,
Käynnit: 16,0K
|
Siis aivan nolla, en katsonut kun vähän aikaa. Toivottavasti ei tule lisää tuollaista! Ja mitä se laulaja tuossa ohjelmassa teki, voi taivas sentään?
Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke
|
|
|
miraemmi
|
|
Viestiä: 7,4K,
Käynnit: 14,0K
|
Uusi ohjelma oli ihan täyttä kompostia ! Eka 5 minuuttia sai minut kiemurtelemaan ja kääntään kanavaa..
|
|
|
Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 69,0K
|
Mulle tuli katsoessa jopa sellanen hienoinen myötähäpeä niitä laulajia ja sitä asiantuntijatätiä kohtaan
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
Emadigan
|
|
|
+xKatselin sen äsken. Jouduin pikakelaamaan kolmeen otteeseen, ja vähän useammin vielä teki mieli tehdä se. Lopussa kävi ilmi että seuraavan kerran nähdään elokuussa eli tämä väli on sitten sitä somea facebookeineen ja instagrammeineen. Sellanen ohjelmakokeilu tämä sitten  . Mua nauratti se istutuslapion pölyjen putsaus maalisudilla  . Se mitä kuuntelin mielenkiinnolla oli niiden puutarhapalstalaisten, taviksien, lyhyet haastattelut. Ei siis näiden ohjelmassa mukana seurattavissa olevien kolmen vaan niiden "taviksien". Niitä heidän palstojaan ja heidän juttujaan olisin mielelläni katsellut ja kuunnellut, perusjuttuja ja perusharrastajia, talvivalkosipulikin siellä kiinnostavasti vilahti puheissa . Ja heti ton kirjotettuani tajusin että se kai just on tän uuden ohjelman ideakin. Toteutuksessa vaan mentiin männikköön. Varmaan noiden kolmen mukana olevan harrastajan puutarhakesän etenemistä olisi mielenkiintoista seurata, mutta sehän ei onnistu kun se ei ole mahdollista. Outo ohjelma-idea kaikkiaan. No just oli mun mielestä outoa, että muka tehdään puutarhaohjelmaa, jota sitten ei esitetä kesän aikana lainkaan. Tädit höpöttää, tädit rasvaa irtopäätä aurinkosuojavoiteella, tädit sutii istutuskauhaa, tädit jumppaa. Ja väliin vähän laulua. Ja sitten tavataan syksyllä. Että näin.
III Pirkanmaa
|
|
|
Nuu
|
|
|
Katselin sen äsken. Jouduin pikakelaamaan kolmeen otteeseen, ja vähän useammin vielä teki mieli tehdä se. Lopussa kävi ilmi että seuraavan kerran nähdään elokuussa eli tämä väli on sitten sitä somea facebookeineen ja instagrammeineen. Sellanen ohjelmakokeilu tämä sitten  . Mua nauratti se istutuslapion pölyjen putsaus maalisudilla  . Se mitä kuuntelin mielenkiinnolla oli niiden puutarhapalstalaisten, taviksien, lyhyet haastattelut. Ei siis näiden ohjelmassa mukana seurattavissa olevien kolmen vaan niiden "taviksien". Niitä heidän palstojaan ja heidän juttujaan olisin mielelläni katsellut ja kuunnellut, perusjuttuja ja perusharrastajia, talvivalkosipulikin siellä kiinnostavasti vilahti puheissa . Ja heti ton kirjotettuani tajusin että se kai just on tän uuden ohjelman ideakin. Toteutuksessa vaan mentiin männikköön. Varmaan noiden kolmen mukana olevan harrastajan puutarhakesän etenemistä olisi mielenkiintoista seurata, mutta sehän ei onnistu kun se ei ole mahdollista. Outo ohjelma-idea kaikkiaan.
|
|
|
Emadigan
|
|
|
+xOho, teidän palaute on sellaista että vähän jo mietin katsoisinko ollenkaan. Mut katson, pitäähän se itse nähdä ja muodostaa oma mielipide. Joo, kannattaa katsoa, koska sitähän ei voi tietää, kuka mistäkin pitää. Voihan tuo tuntua jopa rentouttavalta jonkun mielestä. Mutta melkein veikkaisin, että täällä pentissä on puutarha-alaan uppoutuneita ihmisiä, jotka eivät ihan ensimmäisenä esimerkiksi ala maalipensselillä sutia istutuskauhaa. edit. ymmärsinköhän oikein... tuleeko tästä seuraava jakso vasta joskus syyskesällä? Ei kyllä palvele edes niitä, jotka ovat puutarhahommien alkeista kiinnostuneita, jos näin on.
III Pirkanmaa
|
|
|
Nuu
|
|
|
Oho, teidän palaute on sellaista että vähän jo mietin katsoisinko ollenkaan. Mut katson, pitäähän se itse nähdä ja muodostaa oma mielipide.
|
|
|
Rapunzel
|
|
Viestiä: 2,7K,
Käynnit: 100,0K
|
Mä ymmärrän, että tässä oli haettu sellaista rentoa meininkiä ja tietynlaista kotikutoisuutta verrattuna näihin ylenpalttisen tuotesijoiteltuihin huussiohjelmiin, mutta ei toiminut. Liian sillisalaatti kaikkine musiikkiesityksineen + vielä aurinkovoiteen levitysdemonstraatio!! Tuli sellainen olo, että on ideoitu porukalla mitä kaikkea omasta mielestä kivaa voisi ohjelmassa olla ja sitten nämä ”nerokkaat” ideat on tungettu samaan ohjelmaan ilman mitään suodatusta.
|
|
|
Aviron
|
|
Viestiä: 1,7K,
Käynnit: 18,0K
|
Katsoin, ei ollut kummoinen
II-vyöhyke