miraemmi
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 7,0K,
Käynnit: 13,0K
|
+x+x+x+xNyt ei töllöstä tule kuin puutarhan pelastajia uusinta nro.3 ... Muita harraste ohjelmia tulee kyllä kokkailua ja käsityö ja kalastus ja auto harraste ohjelmia pilvin pimein. Garden Rescue olisi ihan mukava katsoa, mutta se nainen tukkareuhkoineen, ärsyttävä. Miksi sitä reuhkaa ei voi sitoa kiinni. Noin aukinaisena se saa koko ajan huiskia sitä pois silmiltä. Luulisi sen olevan likainen, kun multasormin sitä haroo. 😲🤔😁 Ne veljekset on kivoja. Mieheni inhoaa kun se raahkuu nurkan takana ja ilmehtii ...kun veljekset esittelee lopputulostaan, minä en anna ulkonäön häiritä.. Hän on kuitenkin iloinen ja reipas ja osaa asiansa vaikka suosittelisin hänellekkin oikeita työvaatteita ja ponnaria mut ikinä en menisi kelleen sanomaan mitään ulkonäöstä ei nekään tuu mulle sanoon kun pyjamassa joskus aamuisin olen pihassa tukka pystyssä . Niin mutta kun se tukka tuntuu olevan tärkeämpi kuin puutarha. Koko ajan sitä räpläämässä pois silmiltä. En osaisi tehdä mitään työtä tukka silmillä. Joo..sama juttu kun meikä raapii päätään niin tuppaa jäämään tikkuja sormiin Mulla kun murrosiän akne siirtyi vanhemmiten tukanrajan sisään niin tuli tapa poksautella ja tulehdus leviää ja lisääntyy ... Jotkut kaivaa nenää kuten meillä isäntä ...sekin huono tapa...Ohjelman charlie heivaa fledaa ...katson ohjelmaa kuitenkin ja odotan ruotsin Pernillaa ja Johnia ja Tarekkia ..Malinia on pakko sietää koska ohjelma on muutoin hyvä.
|
|
|
hoyabella
|
|
Viestiä: 3,8K,
Käynnit: 45,0K
|
+x+x+xNyt ei töllöstä tule kuin puutarhan pelastajia uusinta nro.3 ... Muita harraste ohjelmia tulee kyllä kokkailua ja käsityö ja kalastus ja auto harraste ohjelmia pilvin pimein. Garden Rescue olisi ihan mukava katsoa, mutta se nainen tukkareuhkoineen, ärsyttävä. Miksi sitä reuhkaa ei voi sitoa kiinni. Noin aukinaisena se saa koko ajan huiskia sitä pois silmiltä. Luulisi sen olevan likainen, kun multasormin sitä haroo. 😲🤔😁 Ne veljekset on kivoja. Mieheni inhoaa kun se raahkuu nurkan takana ja ilmehtii ...kun veljekset esittelee lopputulostaan, minä en anna ulkonäön häiritä.. Hän on kuitenkin iloinen ja reipas ja osaa asiansa vaikka suosittelisin hänellekkin oikeita työvaatteita ja ponnaria mut ikinä en menisi kelleen sanomaan mitään ulkonäöstä ei nekään tuu mulle sanoon kun pyjamassa joskus aamuisin olen pihassa tukka pystyssä . Niin mutta kun se tukka tuntuu olevan tärkeämpi kuin puutarha. Koko ajan sitä räpläämässä pois silmiltä. En osaisi tehdä mitään työtä tukka silmillä.
Pohjanmaa IV vyöhyke
|
|
|
miraemmi
|
|
|
+x+xNyt ei töllöstä tule kuin puutarhan pelastajia uusinta nro.3 ... Muita harraste ohjelmia tulee kyllä kokkailua ja käsityö ja kalastus ja auto harraste ohjelmia pilvin pimein. Garden Rescue olisi ihan mukava katsoa, mutta se nainen tukkareuhkoineen, ärsyttävä. Miksi sitä reuhkaa ei voi sitoa kiinni. Noin aukinaisena se saa koko ajan huiskia sitä pois silmiltä. Luulisi sen olevan likainen, kun multasormin sitä haroo. 😲🤔😁 Ne veljekset on kivoja. Mieheni inhoaa kun se raahkuu nurkan takana ja ilmehtii ...kun veljekset esittelee lopputulostaan, minä en anna ulkonäön häiritä.. Hän on kuitenkin iloinen ja reipas ja osaa asiansa vaikka suosittelisin hänellekkin oikeita työvaatteita ja ponnaria mut ikinä en menisi kelleen sanomaan mitään ulkonäöstä ei nekään tuu mulle sanoon kun pyjamassa joskus aamuisin olen pihassa tukka pystyssä .
|
|
|
kitikat
|
|
Viestiä: 3,4K,
Käynnit: 15,0K
|
+x+xNyt ei töllöstä tule kuin puutarhan pelastajia uusinta nro.3 ... Muita harraste ohjelmia tulee kyllä kokkailua ja käsityö ja kalastus ja auto harraste ohjelmia pilvin pimein. Garden Rescue olisi ihan mukava katsoa, mutta se nainen tukkareuhkoineen, ärsyttävä. Miksi sitä reuhkaa ei voi sitoa kiinni. Noin aukinaisena se saa koko ajan huiskia sitä pois silmiltä. Luulisi sen olevan likainen, kun multasormin sitä haroo. 😲🤔😁 Ne veljekset on kivoja. Samaa mieltä, rupes se tukka ärsyttämään.
Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke
|
|
|
hoyabella
|
|
|
+xNyt ei töllöstä tule kuin puutarhan pelastajia uusinta nro.3 ... Muita harraste ohjelmia tulee kyllä kokkailua ja käsityö ja kalastus ja auto harraste ohjelmia pilvin pimein. Garden Rescue olisi ihan mukava katsoa, mutta se nainen tukkareuhkoineen, ärsyttävä. Miksi sitä reuhkaa ei voi sitoa kiinni. Noin aukinaisena se saa koko ajan huiskia sitä pois silmiltä. Luulisi sen olevan likainen, kun multasormin sitä haroo. 😲🤔😁 Ne veljekset on kivoja.
Pohjanmaa IV vyöhyke
|
|
|
miraemmi
|
|
|
Nyt ei töllöstä tule kuin puutarhan pelastajia uusinta nro.3 ... Muita harraste ohjelmia tulee kyllä kokkailua ja käsityö ja kalastus ja auto harraste ohjelmia pilvin pimein.
|
|
|
Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 66,0K
|
Kiitos Hoyabella, olipa mieluinen tieto ! Areenassa tosiaan on niitä vanhempia kausia katsottavissa, tällä hetkellä tai olla siellä esillä kaudet 1-4 jos oikein muistan. Eilen kävin sieltä etsimässä tietoa uusimmasta kaudesta muttei mitään löytynyt. Onneks on Hoyabella
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
hoyabella
|
|
|
+xOnko Puutarhakaudesta tehty uusia jatkoja vuoden 2020 (kausi 7) jälkeen ? Ihana ohjelma ja ihanat tekijät yhtä lukuunottamatta. Malinin jutut meni minusta aina överiksi ja ärsytti, kelasin ohi ne ja nautin sitten muusta sisällöstä täysillä. Trädgårdstider SVT1 alkaa 8. kausi 22.2.2023 kl 20 Areenassa on katsottavia vanhempia osia tai on tulossa
Pohjanmaa IV vyöhyke
|
|
|
Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 66,0K
|
Onko Puutarhakaudesta tehty uusia jatkoja vuoden 2020 (kausi 7) jälkeen ? Ihana ohjelma ja ihanat tekijät yhtä lukuunottamatta. Malinin jutut meni minusta aina överiksi ja ärsytti, kelasin ohi ne ja nautin sitten muusta sisällöstä täysillä.
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
Ylvalii
|
|
Viestiä: 2,2K,
Käynnit: 51,0K
|
+xAvalta alkamassa kohta Extraordinary extensions, lienee puutarhaohjelma? Ei näköjään olekaan puutarhaohjelma, vaikka niin väitettiin.
IB/II
|
|
|