Puutarhaohjelmat

Kirjoittaja
Viesti
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K, Käynnit: 66,0K
Emadigan - 6.1.2022
Puutarhakaudesta on Areenalla katsottavissa monen kauden jaksot. Ihan kiva, jos sattuu olemaan huono muisti. Voi katsoa, kuin olisivat uusia 😂.

Jostain syystä mua ärsyttää sarjassa häärivä Malin. En ole koskaan oikein tykännyt turhien asioitten tekemisestä, ja hän pääasiassa tekee juuri turhia.

Just sama ärsytyksen kohde. Muuten niin hyvä ohjelma. Ja  ne ihanat ihmiset tekee siitä ihanan. Ne kolme. Se neljäs  ärsyttää ja vie väkisinkin maun pois ohjelmasta.Hän on siellä ihan turha.   Kattelin sitä Areenan kautta niin että ohitin aina ne Malinin jutut. Välillä niitä vaan oli niin paljon että varmaan puol ohjelmaa jäi katsomatta.

Onko tietoa millon uusia jaksoja on tulossa ? Vai että tuleeko niitä yleensä ?

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Muokattu Viime vuonna: Nuu
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 1,3K, Käynnit: 6,1K
Puutarhakaudesta on Areenalla katsottavissa monen kauden jaksot. Ihan kiva, jos sattuu olemaan huono muisti. Voi katsoa, kuin olisivat uusia 😂.

Jostain syystä mua ärsyttää sarjassa häärivä Malin. En ole koskaan oikein tykännyt turhien asioitten tekemisestä, ja hän pääasiassa tekee juuri turhia.

III
Pirkanmaa

Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K, Käynnit: 66,0K
YLE 2: Tanskalainen maajussi  (kausi alkaa tänään 1.9.2021)
1/10. Syystöiden aika on käsillä. Frank on myös aloittamassa isoa urakkaa. Hän aikoo rakentaa tuulimyllyn. Rakentamiseen tarvitaan raskaita, tukevia rautapalkkeja ja tarkkaa nosturia. Frank saa lahjan yllättävältä taholta. Rakentaminen muuttuu sen myötä entistä merkityksellisemmäksi

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Viestiä: 7,1K, Käynnit: 13,0K
kitikat - 1.9.2021
Kyllä Yleltä hyviä ohjelmia tulee, puutarhaohjelmat ei kuulu tällä hetkellä niihin.

Uusintoja ja uusintoja ja siinä lähes kaikki tarjonta kun katsoo 1-2 kanavien  vaihtoehtoja niin netti voittaa.
kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)Kunniapuutarhuri (8,4K reputation)
Viestiä: 3,5K, Käynnit: 15,0K
Kyllä Yleltä hyviä ohjelmia tulee, puutarhaohjelmat ei kuulu tällä hetkellä niihin.

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

miraemmi
miraemmi
Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)Ylipuutarhuri (21,0K reputation)
Emadigan - 30.8.2021
miraemmi - 30.8.2021
Emadigan - 30.8.2021
Nuu - 29.8.2021
Emadigan - 29.8.2021
Tämä  https://areena.yle.fi/1-50802384 on kyllä jotenkin ihan järkyttävän karsea puutarhaohjelman irvikuva. (Kädet multaan)

En ees vilkase koska todettu jo monta kertaa ennenkin sama.  Laitanpa vielä näin (jos ohjelman tekijät etsivät netistä jollain hakusanalla kommentteja) : olen samaa mieltä että  Kädet multaan -ohjelma on järkyttävän karsea puutarhaohjelman irvikuva.

Muoks: tai no vilkasin mutta alko heti ahdistamaan ja lopetin kiireesti  !
Olin jotenkin toiveikas, että tilanne olisi kesän aikana korjaantunut, ja siksi sitten katsoin alusta pätkän, sitten hinasin ohjelmaa pitemmälle, katsoin 5 sekuntia, siirryin taas vähän eteen päin, yhtä kauheaa soopaa. Tuumasin, että kyllä Yle kaikkeen verovaroja hassaa...

Olen areenasta katsellut joitakin uusintoja ja siellä oli suht tuore tanskalainen maajussi omena juttu ...ihan kiva.

Joo, Tanskalainen maajussi on hyvä ohjelma. Olen vaan nekin jo katsonut niin moneen kertaan, että muistan liian hyvin.
Yle on kummallinen instanssi, kun sen ei tarvitse edes yrittää tuottaa kelvollisia ohjelmia. Vähän kuin muinaisen Neuvostoliiton tehtaat, jotka tuottivat yhtä ja samaa tuotetta, jolle ei välttämättä ollut minkäänlaisia markkinoita olemassa.

Verovaroin on hyvä mällätä eikä tarvia rahaa vastaan tehdä mitään se on niinko valtion johtokin ne massuttaa pullamossoa ja kansa maksaa. Minä en tosin maksa yle veroa nolla euron tuloista.
Emadigan
Emadigan
Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)Puutarha-guru (4,7K reputation)
miraemmi - 30.8.2021
Emadigan - 30.8.2021
Nuu - 29.8.2021
Emadigan - 29.8.2021
Tämä  https://areena.yle.fi/1-50802384 on kyllä jotenkin ihan järkyttävän karsea puutarhaohjelman irvikuva. (Kädet multaan)

En ees vilkase koska todettu jo monta kertaa ennenkin sama.  Laitanpa vielä näin (jos ohjelman tekijät etsivät netistä jollain hakusanalla kommentteja) : olen samaa mieltä että  Kädet multaan -ohjelma on järkyttävän karsea puutarhaohjelman irvikuva.

Olin jotenkin toiveikas, että tilanne olisi kesän aikana korjaantunut, ja siksi sitten katsoin alusta pätkän, sitten hinasin ohjelmaa pitemmälle, katsoin 5 sekuntia, siirryin taas vähän eteen päin, yhtä kauheaa soopaa. Tuumasin, että kyllä Yle kaikkeen verovaroja hassaa...

Olen areenasta katsellut joitakin uusintoja ja siellä oli suht tuore tanskalainen maajussi omena juttu ...ihan kiva.

Joo, Tanskalainen maajussi on hyvä ohjelma. Olen vaan nekin jo katsonut niin moneen kertaan, että muistan liian hyvin.
Yle on kummallinen instanssi, kun sen ei tarvitse edes yrittää tuottaa kelvollisia ohjelmia. Vähän kuin muinaisen Neuvostoliiton tehtaat, jotka tuottivat yhtä ja samaa tuotetta, jolle ei välttämättä ollut minkäänlaisia markkinoita olemassa.

III
Pirkanmaa

miraemmi
miraemmi
Emadigan - 30.8.2021
Nuu - 29.8.2021
Emadigan - 29.8.2021

Emadigan
Emadigan
Nuu - 29.8.2021
Emadigan - 29.8.2021

III
Pirkanmaa

miraemmi
miraemmi
Nuu - 29.8.2021
Emadigan - 29.8.2021

On vai ..otin sen tunnin session oikein talteen ..ne aiemmat 5 min toistot ohitin jo tarpeettomina aiemmin..kurjaa kun jokin viiden minsan klippi pyörii 15 kertaa samalla kanavalla. Kaivaisi nyt arkistosta oikein vanhat puutarhaohjelmat retrona eetteriin ..kelpaisi minulle.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku