Käsityöt, Osa 3 (alk. 4.5.2016)

Kirjoittaja
Viesti
vähis
vähis
Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 2,4K, Käynnit: 4,8K
Elikkä jos noista 2 pitäis valita, niin silloin bernina...mutta mee kokeilemaan niitä koneita vaikka väkisin.
vähis
vähis
Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)Puutarhuri (806 reputation)
Anteeksi, ku alkasin varoitella. Mutta en voinut jättää kertomatta. Nyt en ole ajatellut ens talvelle ompelua, mutta saumuri munkin on hankittava, jos kyseiseen puuhaan ryhdyn. Siinä sitä on kokeiltavaa, mikä olis jonkinlainen.

Niin siskolla oli berninassa jotain häikkää neulan pysymisen kanssa...kuulemma berninassa tommosta vikaa.
Toi mun brother taas ihan susi! Mulle sanottiin, että osta saksassa koottu...en oo sitte kattellu. Toi brother laittaa sillä äänellä, että siitä menee joku katki poikki justiinsa...ja sanottiin, että teetetään muualla ja tommosia p....a ovat.
vähis
vähis
Brother oli ennen hyvä, vieläkin mulla tallessa yli 30 v vanha 3 lankainen saumuri. Joku vuosi sitten ostin 4 lankaisen brotherin, sillä ei tee mitään...ei tohdi saumojen kohdalta ommella, vaan pitää leikata ennen kuin ompelee, että jotenkin jaksaa mennä. Koitin korjauttaa sitä..ei kuulemma oo mitään tehtävissä. Koitin vaihtaa toiseen merkkiin, ei kelvannu, kun tiesivät tään koneen viat. Teetetään missä hitossa (oisko Taiwan vai) nykyään...ei oo enää sama kone. 
Systeri taas nutas berninan kanssa ja vaihtoi pois...ja systeri on tosi kätsy koneiden kanssa.
Itse ajattelin janomea ja kokeilin....mutta epäröin ja oon ollut sitten ilman.
Kyllä niitä koneita pitää saada kokeilla ja mieluummin moneen otteeseen,  ettei joudu katumaan. Täytyyhän niillä olla kone, jota asiakkaat saa kokeilla!!

Kurppa.
Kurppa.
Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)Ylipuutarhuri (20,0K reputation)
Viestiä: 22,0K, Käynnit: 39,0K
Näin simppelit joululahjat tänä vuonna isoimmille sukulaisille.
Ensimmäiset laitan jo matkaan pyhänä niin säästän postikuluissaWink

Kotka, Karhula. Vyöhyke II  Otetaan mitä on.
kastehelminen
kastehelminen
Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)
Viestiä: 2,0K, Käynnit: 2,5K
Emo - 9/29/2016
Tikin leveys on säädettävä. Olen pärjännyt yhdellä jalalla.

Hyvä tietää. Kiitos Smile
Emo
Emo
Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)
Viestiä: 8,6K, Käynnit: 7,3K
Tikin leveys on säädettävä. Olen pärjännyt yhdellä jalalla.

kastehelminen
kastehelminen
Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)Puutarhatohtori  (2,8K reputation)
Viestiä: 2,0K, Käynnit: 2,5K
Emo - 9/29/2016
Mulla on Brother saumuri, ollut jo kakskyt vuotta, ja vielä toimii. Helppo langoittaa moniin muihin verraten. Äänestä en osaa sanoa, kun ei ole vertailukohtaa, mutta en ole kuulosuojaimia tarvinnut.
Yleensä jos alkaa kuulua kummaa ääntä tai tulee huono tikki, vaihdan neulat ja öljyän, ja se on siinä. Pari kertaa käynyt huollossa.  Alussa oli kovassa käytössä, kun tein melkein kaikki lasten vaatteet itse.

Kiitos Emo, tuo on toinen niistä joita olen miettinyt, toinen on Bernina. En löydä mistään tietoa onko Brotherin tikin leveys vapaasti säädettävissä. Onko sinulla käytössä useampi erilainen jalka vai pärjäätkö yhdellä? Se kuution laatikkopino kankaita on kovin erilaisia ja päätin että tänä vuonna en enää osta kankaita, sovitusnukkekin on ihan pölyyntynyt odotellessa. 😇 
Emo
Emo
Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)Kotipuutarhuri (558 reputation)
http://www.johafinland.fi/brother/tuotteet/3034d.htm

Ei näytä ulkonäkö muuttuneen juurikaan parissakymmenessä vuodessa.

Emo
Emo
Mulla on Brother saumuri, ollut jo kakskyt vuotta, ja vielä toimii. Helppo langoittaa moniin muihin verraten. Äänestä en osaa sanoa, kun ei ole vertailukohtaa, mutta en ole kuulosuojaimia tarvinnut.
Yleensä jos alkaa kuulua kummaa ääntä tai tulee huono tikki, vaihdan neulat ja öljyän, ja se on siinä. Pari kertaa käynyt huollossa.  Alussa oli kovassa käytössä, kun tein melkein kaikki lasten vaatteet itse.

Kirsikka-78
Kirsikka-78
Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)Puutarha-guru (5,3K reputation)
Viestiä: 1,1K, Käynnit: 7,7K
Vinkkinä helmitöitä hurahtaneisiin, Villihelmen sivuilla on ilmaisia ohjeita. Täytyy alkaa katselemaan niitä jouluhelmitöitä lomaviikolla sillä silmällä 😀

Hollola II - Nastola IV                             Josko kohta aloittaisin 
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku