Nuu
|
|
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K,
Käynnit: 66,0K
|
+xMinä rentouduin tuossa toissa iltana kuuman jalkakylvyn kanssa. Tykkään aloittaa jalkojen kylvetyksen vähän liian kuumalla vedellä, se on jotenkin kivaa. Sitten vaan olen ja nautin lillutellen varpaita, kunnes vesi jäähtyy. Nyt tein kylvyn valmiista suolasta, kesäisin teen useimmiten luonnonkasveista. Luonnonkasveihin kaadan melkein kiehuvan veden ja anna olla joku 20 minuuttia, sitten röhnät pois ja laimennan vedellä sopivaan lämpöön. Ihanaa oleilla kesäiltana pihalla linnun laulussa jalat rentouttavassa kylvyssä.  Taatusti on ! Iski välitön himo moiseen oleiluun - Tule Jo Kesä !
Iitti / III Asioilla on taipumus järjestyä
|
|
|
Suokukka
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 5,2K,
Käynnit: 52,0K
|
Minä rentouduin tuossa toissa iltana kuuman jalkakylvyn kanssa. Tykkään aloittaa jalkojen kylvetyksen vähän liian kuumalla vedellä, se on jotenkin kivaa. Sitten vaan olen ja nautin lillutellen varpaita, kunnes vesi jäähtyy. Nyt tein kylvyn valmiista suolasta, kesäisin teen useimmiten luonnonkasveista. Luonnonkasveihin kaadan melkein kiehuvan veden ja anna olla joku 20 minuuttia, sitten röhnät pois ja laimennan vedellä sopivaan lämpöön. Ihanaa oleilla kesäiltana pihalla linnun laulussa jalat rentouttavassa kylvyssä.
Varsinais-suomi 1B , Nousiainen
|
|
|
Bobbie
|
|
Viestiä: 3,4K,
Käynnit: 10,0K
|
Olen pikkuhiljaa aloitellut jäissä olleen maalaus harrastukseni uudelleen. Eilen rohkenin kokeilla lopultakin öljyvärejä, en tiedä miksi minulla on ollut melkoiset ennakkopaineet siihen ja kynnys on tuntunut ylittämättömältä, mutta nyt minä sen sitten tein ja olen riemuissani. Se oli jännittävää, hiukan pelottavaa kun ei tiedä mitä tekee vaan kopeloi melkinpä täysin pelkän vaiston varassa, mutta oli se lumoavaa ja hauskaa. Ehkä tinneri teki tehtävänsä.
V/VI
|
|
|
Karvari
|
|
Viestiä: 7,8K,
Käynnit: 48,0K
|
Ihanaa aikaa,saa keräillä siemeniä.Saapi hortoilla ja haahuilla sielä täälä ja tutkia mitä on tulossa
Kemijärvi-Vyöhyke VII
|
|
|
kitikat
|
|
Viestiä: 3,4K,
Käynnit: 15,0K
|
Valvoin muutama yö sitten yhteentoista ja ihailin elosalamoita! Oli vaikuttava näytös!
Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke
|
|
|
LeonM
|
|
Viestiä: 1,0K,
Käynnit: 25,0K
|
Olin yötä teltassa. Katselin tähtitaivasta, näin perseidit ja tähdenlentoja. Joutsenet lensivät majapaikkani edustalla. Ei ollut huolta tai murhetta. Tuijotin vain kaukaisuuteen.
Kanta-Häme, II-vyöhyke
|
|
|
LeHeMä
|
|
Viestiä: 467,
Käynnit: 6,0K
|
 Askartelin enkelin "rippilapselle". Kuva oli tiedostossa pystykuva, en tiedä miksi on noin.
Haapavesi
|
|
|
MinnaHoo
|
|
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 13,
Käynnit: 26
|
Minua rentoutti pitkästä aikaa sienimetsällä käynti, ja ihan yksin ettei tarttenut lasten perään katsella vaan lompsia aivan yksin pöpelikössä!
Viherpeukalo keskellä kämmentä!
|
|
|
hoyabella
|
|
Viestiä: 3,8K,
Käynnit: 45,0K
|
Öljyn nimi löytyi, pitää hakea lisää, kun oli loppunut.
Pohjanmaa IV vyöhyke
|
|
|
hoyabella
|
|
Viestiä: 3,8K,
Käynnit: 45,0K
|
Tätä olen maalaillut koko illan. Veljelle 70-vuotislahjaksi. Vielä olisi sädekehän reunat, Marian maforin varjostukset ja vähän voisi vielä naamataulua parannella. Sitten pitäisi öljytä, mutta olen unohtanut millä öljyllä öljytään.  
Pohjanmaa IV vyöhyke
|
|
|