Kirjautuminen

Kirjoittaja
Viesti
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K, Käynnit: 71,0K
Bobbie - 1.12.2022
Selvä ja hyvä, jos teitä ei haittaa mikä minua haittaa. Ok. Tehän saatte sitten myhäillä tyytyväisinä.

Kuitenkin, jos jonnekkin pitää virallisesti kirjautua, että pääsee sinne (vaikka turhaakin toimittamaan) niin kyllä vaan pitäisi sieltä  päästä kirjautumaan myöskin ulos, kunnolla ja ilman ongelmia. Se nyt vaan on sillä-tavalla.

Palautteen kautta voit infota teknisen puolen henkilöstöä tuosta. Minun ei hyödytä laittaa tietoa menemään asiasta joka koskee jotain tiettyä henkilöä sillä tekniikka ei pääse niihin tietoihin käsiksi ja asiaa tutkimaan kuin niin että palaute tulee siitä yhteydestä jota se ongelma koskee.

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

rastas
rastas
Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)Puutarhatohtori  (1,6K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 688, Käynnit: 35,0K
Mulla oli ongelmia firefoxin kanssa. Kirjauduin sisälle ja lensin samantien ulos. Muilla selaimilla homma toimi. Käytän edelleen firefoxia, mutta uudella läppärillä. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia.

1B-2

Bobbie
Bobbie
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,4K, Käynnit: 11,0K
Selvä ja hyvä, jos teitä ei haittaa mikä minua haittaa. Ok. Tehän saatte sitten myhäillä tyytyväisinä.

Kuitenkin, jos jonnekkin pitää virallisesti kirjautua, että pääsee sinne (vaikka turhaakin toimittamaan) niin kyllä vaan pitäisi sieltä  päästä kirjautumaan myöskin ulos, kunnolla ja ilman ongelmia. Se nyt vaan on sillä-tavalla.

valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 40,0K
Mulla lukee puhelimen yhteystiedoissa Pentti ja salasana siellä alla. Kasvotunnistus pitää salaisen  poikaystäväni itselläni, poissa muiden katseilta 

Karvari
Karvari
Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)Ylipuutarhuri (41,0K reputation)
Viestiä: 8,2K, Käynnit: 53,0K
En koskaan kirijauvvu ulos minäkään.Ipad vain minun käytössä.Ja kyllä hankalaa olla aina kirijautumassa ja muistelemassa salasanoja.Eioo ollu toistaiseksi haittaa.

Kemijärvi-Vyöhyke VII

LawrenceLimburger
LawrenceLimburger
Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)Puutarhatohtori  (2,1K reputation)
Viestiä: 1,5K, Käynnit: 5,1K
Bobbie - 25.11.2022
Tyhjensin sivuhistorian eilen täältä lähtiessäni ja laitoin puhdistusohjelmankin päälle, eli kopistelin kunnolla kenkäni, mutta niin minä vaan täällä kirjautuneena taas olin jo kun tulin paikalle. Miten tämä voi olla totta?

Oletko kirjautunut myös toisella laitteella penttiin?
Hankaluudet tämän asian kanssa alkaa yleensä siitä, että tallettaa  salasanan raksilla kirjautuessa.

Vyöhyke IV          Miksi et tekisi itse
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)Ylipuutarhuri (42,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K, Käynnit: 71,0K
Samoin, en koskaan kirjaudu ulos täältä kun omalla koneellani pentin oven avaan.
Joskus kun olen esim. poistanut evästeet niin kaikki salasanat ja sitä mukaa myös kirjautumiset häviää "muistista". Minusta tosi ikävää kun täytyy alkaa niitä salasanoja kaivelemaan että pääsee taas takaisin normaalielämään.  En kyllä ees muista milloin viimeksi jouduin etsimään pentin salasanan että pystyin kirjautumaan tänne. Sen muistan että pieni paniikki siinä jo meinas etsiessä iskeä...

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

valtsu
valtsu
Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)Ylipuutarhuri (37,0K reputation)
Viestiä: 14,0K, Käynnit: 40,0K
En myöskään koskaan kirjaudu ulos, ei meillä muut käytä puhelintani tai läppäriä. Tietty, jos jollain kirjaston koneella kävisin, tietenkin kirjautuisin ulos.

kitikat
kitikat
Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)Kunniapuutarhuri (9,6K reputation)
Viestiä: 3,8K, Käynnit: 16,0K
Minä oon kyllä jatkuvasti kirjautuneena, en jaksais joka kerta avata uudestaan. En oo huomannu siinä mitään negatiivista.

Keski-Pohjanmaa IV-V vyöhyke

Bobbie
Bobbie
Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)Kunniapuutarhuri (10,0K reputation)
Viestiä: 3,4K, Käynnit: 11,0K
Tyhjensin sivuhistorian eilen täältä lähtiessäni ja laitoin puhdistusohjelmankin päälle, eli kopistelin kunnolla kenkäni, mutta niin minä vaan täällä kirjautuneena taas olin jo kun tulin paikalle. Miten tämä voi olla totta?

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku