Hauskoja juttuja ja kommelluksia

Kirjoittaja
Viesti
Irsa
Irsa
Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)Ylipuutarhuri (12,0K reputation)
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 3,1K, Käynnit: 34,0K
raya - 2.7.2020

YllätysPostia suoraan Hollannista, nuorinta veljeäni saan paidasta kiittää, lapsuus/nuoruus-kunta kunniaan.

Jess ! Tuo paita päälle kun tulet käymään , iso symppis koska olen sitä minäkin puoliksi Enonkoskelainen, vanhemmat ovat täältä kotoisin ja mä mökkiläisenä  Kiss
raya
raya
Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 34,0K

YllätysPostia suoraan Hollannista, nuorinta veljeäni saan paidasta kiittää, lapsuus/nuoruus-kunta kunniaan.

-jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä-
Siikajoki (V)

kappalainenL-häme
kappalainenL-häme
Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 72, Käynnit: 251
raya - 11.7.2019
kappalainenL-häme - 11.7.2019
Jalostin keväällä naapurin tyhjällä tontillä haavan vesaan pyväshaavan. Ja varttakin on tullut metri, mutta ne lehdet .  w00t

.

Autsss ! BigGrin no, komeen on kokonen joka tapauksessa

Juup, taidan kuivattaa yhden tuommoisen.
raya
raya
Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)Ylipuutarhuri (30,0K reputation)
Viestiä: 5,3K, Käynnit: 34,0K
kappalainenL-häme - 11.7.2019
Jalostin keväällä naapurin tyhjällä tontillä haavan vesaan pyväshaavan. Ja varttakin on tullut metri, mutta ne lehdet .  w00t

.

Autsss ! BigGrin no, komeen on kokonen joka tapauksessa

-jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä-
Siikajoki (V)

kappalainenL-häme
kappalainenL-häme
Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)Aloittelija (86 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 72, Käynnit: 251

.

Muokattu 4 vuotta sitten: kappalainenL-häme
Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)
Viestiä: 3,7K, Käynnit: 31,0K
Kerran luin väärin..Kirpparista tuli Kippari. 😐

II vyöhyke - rannikko 🌻
LeHMä
LeHMä
Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)
Viestiä: 301, Käynnit: 2,7K
Eräs lause on jäänyt jostain mieleen: köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus. Tämä näkyi muutama päivä sitten, kun asiakas palautti seitiä sisältävän ruoka-annoksen väittäen siinä olevan lapamato. Olihan astian reunalla n. 10 cm:n pituinen, kapea, vaalea suikale. Yksi veikkaus sitä tarkastellessa oli nauhapasta, mutta ruoassa ei ollut sitä eikä palaa sipulirenkaastakaan. Siinä yritin valistaa paikallaolijoita lapamadon olevan makean veden kalassa mahdollista, mutta eihän seiti ole sellainen. Lisäksi kala oli paloiteltu pieneksi. Keittiöltä kerrottiin ruoassa olevan karkeaa juustoraastetta. Myöhemmin luin lisää otukseta, olisi ollut lisää faktoja,mitkä viimeistään olisivat kumonneet lapamatokuvitelman.

Haapavesi
LeHMä
LeHMä
Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)Mestaripuutarhuri (1,1K reputation)
Viestiä: 301, Käynnit: 2,7K
Irsa - 9.11.2018
No voi hyvän tähen sentään  , on maailma mallillaan kun isännällä blondi saunaseurana  w00t
Ei ihan lauteille asti arkana ollut tullut mutta hoikkavartaloisena ja viehkona siellä vähän pari kertaa kurkistellut !

Mösjöö rehellisenä ja kuuliaisena miehenä tämän kuitenkin minulle kertoi ja olen mä täällä ihan hoomoilasena ,että Lumikko saunassa  BigGrin

Lumikko on kyllä niin suloista seuraa ihan missä vaan,että olen kateellinen. Suloisuuden lisäksi on tehokas hiirten yms.tappaja, että siksikin olisi ihanaa saada sellainen vaikka vakituiseksi asukkaaksi tontille. Toissakesän kaunis kissavieras katosi syksyllä ja viime kesänä piti tyytyä käärmeeseen.

Haapavesi
Nuu
Nuu
Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)Ylipuutarhuri (40,0K reputation)
Ryhmä: Valvojat
Viestiä: 19,0K, Käynnit: 66,0K
Pepino - 9.11.2018
Kerran töissä minulla oli vatsa huonossa kunnossa ja kaivoi taskusta imoduin lääkkeen  ja tietty nielin sen. Yhtäkkiä tajusin, että olin ottanut kalliin migreeni tabletin. Kumpikin on alumiini tms. suojan sisällä. 🤨

Väärään päähän tuli vaikutus Smile

Iitti / III                       
 Asioilla on  taipumus järjestyä                                            

Pepino
Pepino
Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)Kunniapuutarhuri (9,9K reputation)
Viestiä: 3,7K, Käynnit: 31,0K
Kerran töissä minulla oli vatsa huonossa kunnossa ja kaivoi taskusta imoduin lääkkeen  ja tietty nielin sen. Yhtäkkiä tajusin, että olin ottanut kalliin migreeni tabletin. Kumpikin on alumiini tms. suojan sisällä. 🤨

II vyöhyke - rannikko 🌻
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Valikko
Haku