miraemmi
|
|
Ryhmä: Aktiivi jäsenet
Viestiä: 7,0K,
Käynnit: 13,0K
|
Itseä ärsyttää kun fysiikka ei kestä ja tekemistä olisi kun hoidan oman pihan lisäksi appiukon mökkipihaa.. Sadepäivinä ei tarvia onneksi kummassakaan mitään tehdä mut jos kykenisin trimmeriä käyttään niin puhdasta tulisi eritahtiin..
|
|
|
Suokukka
|
|
Viestiä: 5,2K,
Käynnit: 52,0K
|
Kyllä se vaan jaksaa aina turhautaa, kun istuttelet ja hoivaat. Ja annas olla kun et huomaa ennusteesta mitä taas luvassa, että huomaisit piilottaa kukat. Vaan kun tulee töistä niin oksat on revenneet. Nytkin on ainakin seuraavat 6 päivää puhuria luvassa, en viihdy edes ulkona tuossa melskeessä.
Kuumuus, eikä sade haittaa yhtään, mutta tuota ikuista puhuria vihaan.
Ensin ei ala kesä lainkaan ja sitten kun alkaa, tuuli tuivertaa niin, että oksat irtoo, ei hyvä. Aina vaan kun näkee kivan näköisiä kukkia, sortuu kokeilemaan, vaikka jo luulis oppivan, että ei täällä mikään kestä.
Varsinais-suomi 1B , Nousiainen
|
|
|
Henni
|
|
Viestiä: 723,
Käynnit: 23,0K
|
Älä nyt vielä anna periksi! Jotain kestävää kukkaa tilalle. Meilläkin on riesana kova tuuli, lähellä merenrantaan kun ollaan. Tuttua tuo mitä kuvaat.
Porvoo / II- vyöhyke
|
|
|
Suokukka
|
|
|
Tämä oli tähän kevääseen se viimeinen niitti arkkuun. Eli nyt loppui kesäkukkien laitto. Antaa olla, kattelen sitten viikon päästä kuinka monta sataa kottarillista on oksaa ja käpyä lennellyt pitkin pihaa.
|
|
|
Suokukka
|
|
|
Ärsyttää tuo aina ja ikuisesti jatkuva tuulen riepotus, vaikka sille ei mitään voikaan. Saa nähdä kuinka kauna jaksan iskeä päätä seinään, eli yrittää kasvattaa jotain amppelikukkia. Taas viikon verran ainakin luvattu oksat pois puhureita, jippii. Amppelit vetää rinkulaa ja oksat katkeilee. Ne mikkä tuhoutuu kippaan pois ja uutta en tänä vuonna osta niihin purkkeihin, ei jaksa.   Enkä kyllä kohta laita maahankaan mitään kun joka vuotinen kuivuuskin jatkuu, satais edes joskus.
|
|
|
Kurppa.
|
|
Viestiä: 27,0K,
Käynnit: 105,0K
|
En tiedä kumpi ärsyttää, se että on liian pieni käsi koneisiin vai se ettei oteta pienikätisiä huomioon suunnittelussa. Aina ähräämistä akkujen pois oton kanssa ja vetävässä ruohonleikkurissa tein jo viritelmiä, että on helpompi ajaa.
Kotka, Karhula. Vyöhyke II Otetaan mitä on.
|
|
|
Filopator
|
|
Viestiä: 2,6K,
Käynnit: 46,0K
|
+x+x+x+xPari viikkoa on ollut hiirenpyydys viritettynä, siksi että käyvät mielellään verannan alle lirillä. Se sitten haisee kivasti .. Tänään ajattelin ottaa sen pois kun ei saalista ole tullut. Pyydys oli oli edelleen vireessä mutta juuston pala oli pois. Nelijalkainen on saanut syödä masun täyteen enkä mä saanut mitään... Olin ehkä väärin sen virittänyt, ennen se on toiminut hyvin. Hm! Olen nykyään laittanut voita. sitä ei pyssty sivusta poistaman. Ei ole tullut mieleeni että voita laittaisin. Sitä kokeilen seuraavaksi. Nutella on myös hyvä hiirenloukussa. Ja sulatejuust
Elämä on elämaa varten annettu.
Vyöhyke V
|
|
|
mummi
|
|
Viestiä: 3,1K,
Käynnit: 36,0K
|
+x+x+xPari viikkoa on ollut hiirenpyydys viritettynä, siksi että käyvät mielellään verannan alle lirillä. Se sitten haisee kivasti .. Tänään ajattelin ottaa sen pois kun ei saalista ole tullut. Pyydys oli oli edelleen vireessä mutta juuston pala oli pois. Nelijalkainen on saanut syödä masun täyteen enkä mä saanut mitään... Olin ehkä väärin sen virittänyt, ennen se on toiminut hyvin. Hm! Olen nykyään laittanut voita. sitä ei pyssty sivusta poistaman. Ei ole tullut mieleeni että voita laittaisin. Sitä kokeilen seuraavaksi. Nutella on myös hyvä hiirenloukussa.
|
|
|
sohvakukka
|
|
Viestiä: 3,7K,
Käynnit: 40,0K
|
+x+xPari viikkoa on ollut hiirenpyydys viritettynä, siksi että käyvät mielellään verannan alle lirillä. Se sitten haisee kivasti .. Tänään ajattelin ottaa sen pois kun ei saalista ole tullut. Pyydys oli oli edelleen vireessä mutta juuston pala oli pois. Nelijalkainen on saanut syödä masun täyteen enkä mä saanut mitään... Olin ehkä väärin sen virittänyt, ennen se on toiminut hyvin. Hm! Olen nykyään laittanut voita. sitä ei pyssty sivusta poistaman. Ei ole tullut mieleeni että voita laittaisin. Sitä kokeilen seuraavaksi.
vyöhyke 2 - 3
|
|
|
mummi
|
|
Viestiä: 3,1K,
Käynnit: 36,0K
|
+xPari viikkoa on ollut hiirenpyydys viritettynä, siksi että käyvät mielellään verannan alle lirillä. Se sitten haisee kivasti .. Tänään ajattelin ottaa sen pois kun ei saalista ole tullut. Pyydys oli oli edelleen vireessä mutta juuston pala oli pois. Nelijalkainen on saanut syödä masun täyteen enkä mä saanut mitään... Olin ehkä väärin sen virittänyt, ennen se on toiminut hyvin. Hm! Olen nykyään laittanut voita. sitä ei pyssty sivusta poistaman.
|
|
|