By Nuu - 10.4.2013
Siirrän tähän Ferramol-kimpatilausta koskevat viestit, tässä voi jatkaa kimppojen kasaamista.
|
By Sinililja - 10.4.2013
Kymmenen kilon säkki Ferramolia Ebay:ssa Saksassa maksaa 44,95. Bauhausissa näyttää säkki maksavan 79e joka on takuuvarmasti halvin hinta Suomessa. Tulee säkille roimasti hintaa lisää kun se matkustaa Itämeren yli. Pistää taas miettimään miksi olenkaan syntynyt Suomessa.....
|
By Kurppa. - 10.4.2013
Muutama kimppa olisi järkevää järjestää.
|
By Sinililja - 10.4.2013
Mitenkä se kimpan järjestäminen onnistuisi? Mielelläni tulisin mukaan, olisiko muita halukkaita?
|
By jutikka - 10.4.2013
Mää koitin äsken niin esim neljän säkin rahti 39,90
Säkkihinta ko myyjällä 43,85
|
By jutikka - 10.4.2013
Löytyisiköhän Salon seudulta kolmea muuta tilaamaan?
|
By Pisamakello - 10.4.2013
Voisin juti olla yhdestä säkistä kiinnostunut.
|
By jutikka - 10.4.2013
Saataispa pari muuta niin rahtikulut säkkiä kohti pienenisivät huomattavasti.
|
By iiris-kukka - 10.4.2013
Oisko Tampereen seudulla kiinnostuneita?
|
By Rosmariini&Timjami - 10.4.2013
Juti ja Pisamakello, tulen ehdottomasti mukaan ja otan säkin.
|
By minnas - 10.4.2013
Hei Juti! Minä olisin myös kiinnostunut yhdestä säkistä.
|
By jutikka - 10.4.2013
No sittenhän se neljän säkin kimppa olisi koossa. Laittakaa jatkossa hölönä esim koska haluatte että tilaus tehdään. Tomitukseen tuskin menee viikkoa kauempaa.Niin ja sitten huomioikaa se että haluan maksun etukäteen koska maksan sen Paypallilla
|
By Kurppa. - 10.4.2013
Jos täällä nurkilla olisi kiinnostuneita niin olisin mieluusti mukana.
|
Jos Pirkanmaalta ei löydy halukkaita (varrotaan nyt vähän aikaa), niin mahtuisko teille autoon jos ostaisit mua varten ja ottaisin se sitten Mikkelin retkellä?
|
Minun autoon ainakin mahtuu jos haluatte kurppa ja Iiris- kukka. Juti miten monta säkkiä kerralla kannattaa/ voi tilata niiden rahtikulujen puitteissa?
|
Mahtavaa!
|
By Kurppa. - 10.4.2013
Hienoa, katsotaan vaan ensin mikä on kannattavinta.
Tietysti jos lähempää saadaan kimppa niin ei tarvitsisi puolta suomea kuskata.
|
By aurinkoinen - 10.4.2013
Mahtusikos vielä yksi mukaan? Tulen kyllä Turusta Saloon hakemaan säkin, jos kimppatilaus onnistuu.
|
By Sinililja - 10.4.2013
Olenkohan vielä mukana säkin tilauksessa? Te ehken tunnette entuudestaan niin voitte koota porukan mutta minä en tunne ketään. Onko joku henkilö jolle voisin maksaa tilaukseni ja saisin tietoa mistä säkin voisi noutaa. Me liikumme matkailuautolla joten sen säkin nouto ei ole ongelma. Onko olemassa puutarhayhdistyksiä jota kautta tunnette toisenne vai oletteko tutustuneet tämän puutarhanetin kautta? Olemme syksyllä muuttamassa Hämeenlinnaan mutta en siellä tunne puutarhaihmisiä. Olisiko teillä tietoa minne voisin ottaa yhteyttä? (Ja tämän viestin loppuosa ei tietenkään tähän saittiin kuulu mutta apua tarttisin jotta löytäisin muita puutarhaihmisiä).
|
By anita - 10.4.2013
Sinililja, voin vastata ainoastaan viestisi loppuosaan. Olemme tutustuneet kaikki puutarhanetin kautta, mutta järjestämme yhdessä taimenvaihtajaisia ja nyt jo kesäretkiäkin, joissa kokoonnumme ja tutustumme toisiimme sitten ihan livenä.
Minä olin vasta ihan aloitteleva puutarhuri, kun löysin pentin (puutarhanetin) ja täältä olen saanut jo monia oikeita ystäviä.
Tervetuloa siis keväällä taimenvaihtajaisiin. En vielä osaa sanoa, missä järjestetään sinua lähinnä olevat taimenvaihtajaiset, mutta kunhan kevät etenee, alkaa taimenvaihtajaisetkin yleistyä palstoilla. Ja tervetuloa mukaan penttiin
|
By Kurppa. - 10.4.2013
Minut voi laskea pois Jutin Turunseudun kimpasta yritä tilailla vaikka omineni myöhemmin (kiitos vaan kyytitarjouksesta
|
By Heksu - 10.4.2013
Minä keräilen Lahden seudun kimppaa, olisiko kiinnostuneita?
|
By jutikka - 10.4.2013
Kukas ferramolia haluava osaa hyvin saksaa?
|
En sanaakaan siksi en ilmoittautunut tilaamaan kun vaikka hyvin osaan googlata en kyllä löytänyt ebaysta ferramolia kuin pienen laatikollisen.
( puutarhakirjoistakin kuitenkin ihan järkeviä ymmärrän saksaksi mutta en tosiaan ikuna ole kieltä lukenut)
|
Sinililja, missä päin Suomea asustat? ( ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa mutta kun profiilissasi ei näy kasvuvyöhykettä)
Olisiko tuo Heksun Lahti oikealla suunnalla ?
Oisko se Iiris- Kukallekin parempi suunta?
Jutilta ymmärsin että neljä säkkiä kulkisi sopivasti postikuluilla. Eli semmoisia satseja kannattanee yrittää saada kimppoihin?
En halua sotkea, haluan vaan jonkun selvyyden, kun reissaan pois enkä ole kuulolla hetkeen...
|
By jutikka - 10.4.2013
Nyt oon huonolla englannilla vääntänyt sinne sähköpostia, jossa yritän selvittää 10 säkin ostamista Suomeen.
|
By Kurppa. - 10.4.2013
Ilmoita mitä vastaavat.
|
By jutikka - 10.4.2013
Toki
|
By Sinililja - 10.4.2013
Kiitoksia vastauksista! Asun toistaiseksi Vantaalla mutta hoidan Hämeenlinnassa mummin puutarhaa. Hämeenlinnassa oleilemme paljon ja sinne muutamme syksyllä joten Lahti sopii minulle hyvin. Voisinko liittyä Lahden kimppaan? Matkalle tuskin pääsen mutta taimien vaihtajaisiin tulen mielelläni, mummin puutarhassa kasvaa maatiaisperennoja joista osa on levinnyt liikaakin.
|
By mumimyy - 10.4.2013
Onko se Pirkanmaan kimppa vielä auki jos on niin mukaan haluan
|
Pirkanmaalla ei ole kimppaa, mutta hyvä olis jos sellainen tulisi. Mukana olisin ehdottomasti. Minä vaan en tilausta pysty hoitamaan.
Eihän me tarvita enää kun kaks lisää 
HOI TAMPEREEN SEUDUN IHMISET!
|
By Heksu - 10.4.2013
Sinililja, sopii hyvin Alan tätä tarkemmin selvittelemään perjantaina, joten jos ken vielä kiinnostunut niin voisi laittaa mulle hölöä ja minkä verran tahtoisi niin selvittelen sitten alustavasti hinnan.
|
By Tosikko - 10.4.2013
PIRKANMAAN kimppa
Kyllähän sitä ferramolia menee. Tuossa tulee kuitenkin hyvät säästöt verrattuna rautakauppojen hintoihin. Mukana ollaan.
Ja mie voin vaikka tilata, ellei joku muu ole suvereeni saksan taitaja. Mun auttavalla saksalla ja mieheni avustuksella olen ennekin saksaksi jotain tilannut.
|
By Hienohelma - 10.4.2013
Pirkanmaan kimpassa mukana!
|
By iiris-kukka - 11.4.2013
Hienoa, on ainakin tarpeeksi!
|
By eltsu - 11.4.2013
juti, minä olen mukana Länsi-Suomen kimpassa! Eli yksi 10 kg säkki, kiitos :-)
|
By LeonM - 11.4.2013
Vai tämmöstä täällä puuhataan. Viime kesän 200g:n Ferramol-rae taisi loppua syksyllä joten, jos Pirkanmaan kimppatilaus onnistuu niin, voin tulla mukaan yhdellä säkillä. Liikun itse viikottain Tampester-Hämeenlinna akselilla. Tarvittaessa voin myös jakaa 10 kg:n säkin toisen kanssa.
|
By jutikka - 11.4.2013
Sain Saksasta vastauksen: 10 x 10kg veroineen ja rahteineen 516,50 euroa = 51,65/säkki meille toimitettuna Mun räkninkeistä löytyy: Pisamakello Rosmariini&Timjami Aurinkoinen Siankärsämö foxityttö eltsu Toivottavasti en ketään ole jättänyt huomaamatta Joten jos halukkuutta löytyy kolme pussia olisi vapaana
|
By ainikki - 11.4.2013
Pirkanmaa!
LeonM: voisin jakaa kanssasi 10 kg:n säkin tai ottaa oman, jos se edistää kimpan toteutumista.
Sanotaanko Ferramol-pakkauksessa mitään sen säilyvyydestä? Vuosimäärää tarkoitan.
|
By jutikka - 11.4.2013
mun käsittääkseni kuivassa ja viileässä säilyy vuosia
|
By ainikki - 11.4.2013
Kiitos juti.
Pirkanmaan kimppa - ottaisin yhden säkin. Anteeksi LeonM, perun puolituksen! Minäkin kuljen Hämeenlinnan ja Tampereen väliä (en tosin säännöllisesti). Jos joku muukin haluaisi osallistua, niin voin kuskata säkin.
|
By jutikka - 11.4.2013
Kaksi säkkiä vielä olisi vapaana. Tarvittaessa kuljetus varmaan jotenkin järjestyy Turku-Espoo välille.
|
By mumimyy - 11.4.2013
Hyvä jos pirkanmaan kimppa onnistuu. Mukana ollaan tilata en saksaksi oikein taida jos joku hoitaa sen. En käy täällä Pentissä kun harvoin niin laittakaa mulle sähkö postiin tiedot kelle maksan ja ym. kiitos osoite vierikonkartano@gmail.com
|
By eltsu - 11.4.2013
Ja minäkin voin kuskata jonkun halukkaan säkin Hesaan asti. Samalla se kulkee, kun omani jutilta haen ja sitten Hesassa kuljen töissä.
|
By Nuppikuorma - 11.4.2013
Poistain äskeisen viestin kun huomasin että myös Lahden eudulle tulossa kimppa - Heksun. Olisin mukana ainakin kahdella säkillä!
|
By Nuppikuorma - 11.4.2013
Lähetin Heksulle hlöä.
|
By Mollie - 11.4.2013
Minä puolestani voisin liittyä Jutin kimppaan yhdellä säkillisellä jos vielä mahtuu mukaan. Ottaisin myös kiitollisena vastaan eltsun kuljetustarjouksen.
|
By anita - 11.4.2013
Mä voisin sitten hepata sen viimeisen säkillisen, jos siihen saa vielä kotiinkuljetuksenkin Eltsulta
|
By eltsu - 11.4.2013
Kuljetus hoituu kyllä Mollie ja anita, sovitaan niistä sitten, kun tiedämme säkkien saapumisajan ja milloin saan ne jutilta :-)
|
By jutikka - 12.4.2013
Jaahas täällä on eltsu junaillut kimpan kokoon, kiitos siitä. Laittelen huomenissa hölöinä tilinumeron ja kun kaikilta maksut tulleet niin maksan tilauksen, joka pitäisi lähteä pian maksun näkyessä myyjän ttilillä
|
By Alcearosea - 12.4.2013
No voivoi, olen taas liian myöhään liikkeellä ja missasin tämän. Jos joku järkkäilee lisää tätä Lounaan suunnalla, olen mukana.
Se on tätä, kun ei aina ehdi koneelle ja asiat tapahtuvat tietty vauhdilla.
|
By Ahdekaunokki - 12.4.2013
Kaikki säkit taisi mennä jo. Harmi.
- Näin siinä käy, kun pohtii liian pitkään. En tullu ajatelleeksikaan, että olisin voinut pyytää Eltsua kuskaamaan säkin tänne meidän kulmille.
|
By eltsu - 12.4.2013
juti, onko mahdollista vielä kysyä mitä maksaa 12 säkin tilaus? Jos Alcaerosea ja Ahtis siis haluavat myös vielä tilata??
|
By jutikka - 12.4.2013
Tietty se on mahdollista
Kysely lähti
|
By Jatuuli - 12.4.2013
Jos vielä mahtuu, voisin osallistua Pirkanmaan kimppaan, jos säkin voisi noutaa Tampereelta tai jostain lähikunnasta.
|
By Heksu - 12.4.2013
Lahden kimppaan mahtuu vielä
|
By Jatuuli - 12.4.2013
Tulisi vähän turhan pitkä hakumatka Lahteen, harmi. Jos joku sattuisi liikkumaan sieltä Tampereen suuntaan, sopisi hyvinkin.
|
By Heksu - 12.4.2013
Juu tuo oli siis yleismainos, ilman muuta Pirkanmaa on sinulle parempi
|
By jutikka - 12.4.2013
Saksassta tuli vastaus ja hinta säkkiä kohti pikkuisen nousi.Ei niin paljoa, että varmaan ketään haittaa. 12 kpl:een tilauksen säkkihinta
52,10
Nyt vain sitten odotan Ahdekaunokin ja Alcearosean vahvistusta osallistumiseen
|
By Ahdekaunokki - 12.4.2013
Upeeta - vahvistus Jutille laitettu...
|
By Magnolia - 12.4.2013
Juti, joko kaikki säkit menivät? Ottaisin mielelläni yhden.
|
By jutikka - 12.4.2013
jos kukaan ei peruuta niin kaikki on varattu
|
By Magnolia - 12.4.2013
No niitä peruutuksia tuskin tulee. Oma vikani, kun hidastelin.
|
By Tosikko - 12.4.2013
PIRKANMAAN kimppa
Mukana laskujeni mukaan
Tosikko, iiris-kukka, ainikki, mumimyy, LeonM, Jatuuli, Hienohelma.
(Nimimerkkien tarkka kirjoitusasu saattaa vaihdella, koska en ulkomuistista muista kaikkien nimiä täysin oikein.) Jos Pirkanmaan Kimppaan tulee 3 lisää, hinta olisi tuo Jutin tietojen mukainen 51,65 / säkki.
Kuten sanottua, voin hoitaa. Miäs on työmatkalla su-iltaan saakka, sitä ennen ei tapahdu mitään, ellei joku muu meistä innostu tilaajaksi. Ja kimppaan mahtuu lisää pirkanmaalaisia ainakin siihen su-iltaan saakka. Jos mä tilaan, nouto on Tampereelta Koivistonkylän läheltä. Onko ok?
|
By iiris-kukka - 12.4.2013
Juu, on. Kiitos jo etukäteen.
|
By jutikka - 12.4.2013
Onko jollakulla yhteystidot alcearoseaan niin voisi ilmoittaa että hänelle on hölöpostia. Eilen hän antoi ymmärtää ettei ehkä käy pentissä usein.
|
By Heksu - 13.4.2013
Lahden kimppa täynnä.
|
By ainikki - 13.4.2013
Tosikko: Nouto ilmoittamastasi suunnasta sopii. Hämeenlinna huomio: säkki kulkisi mukanani Tampereelta, toivottavasti saamme lisää kimppalaisia.
|
By Hienohelma - 13.4.2013
Tosikko, sopii!
|
By Alcearosea - 13.4.2013
Vahvistin vihdoin. Kiva juttu, että Juti sai vielä minutkin mukaan!
|
By foksityttö - 13.4.2013
Kiitos Juti, kun pistit Ferramol-pallon pyörimään !
Yksi säkillinen varattu tänne ja maksettu.
Meitä oli muistaakseni joku muukin täältä Turun suunnalta. Sovitaan sitten tarkemmin kuljetuksetkin kimpassa.
|
By jutikka - 14.4.2013
Turkulaisten,5kpl, kannattaa ehdottomasti järkätä kimppakyyti.
|
By iirisruusu - 14.4.2013
Onko muita mun lisäksi pääkaupunkiseudulta jotka haluaisivat vielä tilata?
|
By annas - 14.4.2013
Minä tilaisin!
|
Annas, jos tulee tarpeeksi muita niin sitten tilataan.
|
By eltsu - 14.4.2013
Kuinkahan mahtaa olla, juti ei ole vielä tehnyt tilausta.. Saako jutia vaivata kysymään vielä 14 säkin tilaus/toimitushintaa? Siis iirisruusulle ja annasille?
|
Ajattelinkin laittaa vielä varuiksi Jutille viestiä, josko onnistuisi. Haluaisin itse 2 säkkiä ja annasille 1.
|
By Heksu - 14.4.2013
Pääkaupunkiseudulta saattaisi löytyä muitakin kiinnostuneita, rahtikulut ovat kuitenkin aikalailla samat ja saatte ne sinne lähemmäksi valmiiksi.
|
Jos löytyy täältä läheltä tarpeeksi monta, niin sitten hoidan kyllä tilauksen.
|
By Heksu - 14.4.2013
Voin vinkata tuolla fbeessä, että pääkaupunkiseudullekin voisi onnistua? Oletko iirisruusu facessa?
|
By Sinililja - 14.4.2013
Tulisin mukaan pääkaupunkiseuden tilaukseen. Miten pitää menetellä, lähetänkö jollekin yksityispostia ja vahvistan tilauksen? Olen aika noviisi, en tiedä miten menetellä.
|
By Heksu - 15.4.2013
iirisruusu, Sinililja olisi tulossa sinun kimppaan kun meillä oli informaatiokatkos. Neuvoin jo Sinilijalle hölön lähettämisen, jollei mitään ala kuulua en neuvonut kunnolla niin jeesaatko ja laittaisitko Sinilijalle hölöä?
|
By Sinililja - 15.4.2013
Lähetin Iirisruusulle yksäriä että Liityn pk-seudun tilaajaporukkaan. No nyt alan oppia miten tilaaminen sujuu!
|
By Sinisointu - 15.4.2013
Iirisruusu, minuakin kiinnostaisi osallistua kimppatilaukseen täällä pk-seudulla.
|
By iirisruusu - 15.4.2013
Vielä ei ole tarpeeksi osallistujia, mutta katsotaan jos lähipäivinä tulee lisää. Pidän kaikki tässä ilmoittautuneet mielessä ja laitan yksityisviestillä maksuohjeet sitten kun on kimppa koossa.
|
By Tosikko - 15.4.2013
Jutin hinnasta poiketen me saadaan ebaysta hinnaksi 54.20 / säkki, kun tilaajia on 8. Laitan tänään kaikille kiinnostusta osoittaneille s-postia, jossa mun tilitiedot ja yhteistiedot, mistä säkit noudettavissa.
|
By annas - 15.4.2013
iirisruusu, voin myös ottaa 2 säkkiä, jos saadaan tilaus nopeammin kasaan
Minulla ei ole vielä ollut etanoista ja kotiloista ongelmaa, mutta sain vinkin syksyllä Marmeladilta, että hän laittaa sitä aina varoiksi uusille kasveille purkkeihin, ettei mitään tulisikaan. Niin ajattelin minäkin alkaa tekemään.
|
By jutikka - 16.4.2013
TKU-HKI kimpan osallistujille kiitokset nopeista maksuista. Osa on minulle entuudestaan tuntemattomia ja en osaa välttämättä yhdistää nimimerkkiä ja maksajaa, mutta haitanneeko tuo kun tarpeellinen määrä maksuja on tullut.Rahat laitoin juuri eteenpäin joten nyt vain odotellaan.
|
By Rosmariini&Timjami - 16.4.2013
Riippuen päivästä, voin varmasti käydä noutamassa Turun suunnalle tulevien säkit ja samalla ehkä moikata tuon meidän puuterihuiskun kanssa Jutin suloista puutarha-apulaista
Ollaan kuulolla kun säkit saapuvat...
|
By iirisruusu - 16.4.2013
Pääkaupunkiseudun kimppa:
- annas 2 kpl
- sinilintu 1
- sinisointu 1
- minulle 2
Muutama vielä mahtuisi mukaan.
|
By eltsu - 17.4.2013
juti, hienoa! Minä voin joku arki-iltakin käydä hakemassa säkit, jotka lupasin. Ymmärtääkseni matkaa ei kovin paljon ole :-) Laita tarkempia koordinaatteja sitten, kun säkit ovat perillä, sovitellaan aikatauluja sitten.
|
By jutikka - 17.4.2013
eltsu,ok
|
By Tosikko - 17.4.2013
Ferramolit on aamulla tilattu. Ensi viikolla kuulemma jo olisivat Tampereella. Aika nopeasti...
Ja yksi maksukaan enää puuttuu. Tämä meni tähän asti oikein näpsäkästi. Kiitos kaikille nopeasti rahaliikenteestä.
|
By jutikka - 18.4.2013
Yritin Gooogle-kääntäjällä selvittää ferramolista tullutta saksankielistä viestiä. Ainoa mitä siitä sain selvää on että tavarat toimitetaan antaamani osoitteeseen.
|
By annas - 19.4.2013
Toivottavasti pääkaupunkiseudulta saadaan kimppa kasaan. Kohta Ferramolia tarvitaan (lumien sulattua ja pihan kuivattua
|
By jutikka - 20.4.2013
Nyt ilmeisesti ferramolit lähetetty kuudessa paketissa DHL:llä
Tarkemmin viestiä tavattuani tulin tulokseen, että paketit ovatkin tulossa Hermes-nimisen firman kautta.
Tulkoot miten vaan kunhan tulevat
|
By iirisruusu - 20.4.2013
Pääkaupunkiseudun kimppaa varten kysytty hintatiedot kahdelta saksalaiselta kaupalta. Maanantain tod.näköisesti saan vastaukset.
|
By iirisruusu - 22.4.2013
2 pääkaupunkiseudulta tia lähistöltä voi liittyä ferramol-kimppaan. Hinta 50,55 tai vähän vähemmän riippuen siitä jos kimppaan tulee 2 lisää. Toimitus on 3 säkkiä kerrallaan, siksi 2 mahtuu mukaan.
Tilaus tällähetkellä: annas 2, sinilintu 1, sinisointu 1 ja mulle 3. Vastaa heti jos haluat mukaan,!
|
By Sinisointu - 22.4.2013
Tuumailin tässä, että voisinhan minäkin ottaa noita sen kaksi säkkiä, jos kerran säilyvät hyvin. Eihän tuo 10 kg mikään mahdottoman kokoinen säkki edes ole.
|
By iirisruusu - 22.4.2013
ok sinisointu :-)
vielä yksi tarvitaan. vajaa kolmenkympin säästö per säkki ei ole paha ollenkaan
|
By Tosikko - 25.4.2013
Ferramolit ovat Tampereella ja vartin sisään meidän pihassa. Laitan kaikille seuraavaksi privaa aikataulusta.
|
By aurinkoinen - 25.4.2013
Mielelläni tilaan kuljetuksen Turkuun Rosmariini&Timjami, jos vaan ehdit ja viitsit. Maksan kyllä mielelläni kuljetuspalkkion
|
By jutikka - 26.4.2013
DPD:n seurannasta löytyi meidän paketeista tietoa: 24.4. klo 23:04 Unnan lajittelukeskuksessa Suomeen ja auto n:o 15
|
By iirisruusu - 26.4.2013
Pääkaupunkiseudun ferramolit tilattu. vähän meni aikaa kun se firma mistä tilasin ei vastannut mun toiseen viestiin heti ja piti sitä ootella. Laitan yksäriä kun saan tietoa milloin toimitetaan.
|
By jutikka - 27.4.2013
Tänä iltana ovat pussukat tulleet Turkuun!
|
By eltsu - 27.4.2013
Mahtavatko viikonloppuna toimittaa perille?
|
By jutikka - 27.4.2013
Ma-pe toimittavat. Kuules eltsu kun mää menen 5.5 Espooseen niin voisin ne pussukat tuoda vaikka Abc:lle jos sulle passaa. Säästyisit turhalta ajolta.
|
By eltsu - 27.4.2013
Kyllä se vain passaa :-) Mihkä aikoihin lienet liikkeellä?
|
By jutikka - 27.4.2013
Ehkä vähän jälkeen puolen päivän. Siitä voidaan sit sopia tarkemmin.
|
By eltsu - 27.4.2013
No hyvä, ettet ihan kukonlaulun aikaan :-) Juu, sovitellaan sitten lähempänä!
|
By jutikka - 27.4.2013
Hassua sekin kun tuovat Turusta tänne meille ja suurin osa pussukoista menossa turkulaisille. Ei varmaan onnistu että jättäisivät osan Tku.
Ovat ehkä jo kerran tästä ohi menneet mikäli tulivat laivalla Hankoon.
|
By foksityttö - 27.4.2013
Sama kävi mullakin mielessä. Mitenkähän ne sais pysäytettyä ?
Tai ehkä semmonen lähettifirma, joka toppais joka pysäkille ei taitais kauan pysyä pystyssä.
|
By eltsu - 27.4.2013
Hesaan toimitettavat toimitan sitten 5.5. jäkeen, sopiiko teille (anita, Ahdekaunokki ja Mollie) ti 7.5. klo 15 jälkeen?
|
By anita - 27.4.2013
Eltsu, mä en ole vielä siihen aikaan kotona (myyntipäivä) Tulen joskus ehkä viiden jälkeen.
|
By eltsu - 27.4.2013
anita, nou hätä, sovitellaan :-) Jos käyn muualla ennen viittä...
|
By anita - 27.4.2013
Se sopii
|
By Ahdekaunokki - 27.4.2013
Minulle sopii tuo ti 7.5. klo 15 jälkeen. Kiikutatko ihan meille asti vai tavataanko jossakin?
|
By Rosmariini&Timjami - 27.4.2013
Juti, millainen lähetysseurantasysteemi sillä paketilla on? Voin kyllä olla hakijana, jos tosiaan on niin että ne on Turussa ja saisi napattua sieltä...voidaan viestitellä yksäreillä.
|
By Alcearosea - 28.4.2013
Nuo pussithan ovat nähneet enemmän maailmaa kuin minä tänä vuonna. =D
|
By eltsu - 28.4.2013
Ahdekaunokki, kyllä tuon ihan pihallesi asti :-) Luulisin jopa muistavani reitin, kun silloin kerran vaihtareissa olin.
|
By jutikka - 29.4.2013
NE on täällä nyt!
|
By Rosmariini&Timjami - 29.4.2013
No, olipa nopeita säkkejä :-0. Hyvä hyvä, että joku firma toimii, kun posti ei aina tunnu toimivan luvatusti
|
By eltsu - 29.4.2013
Hienoa :-D
|
By iirisruusu - 2.5.2013
Pääkaupunkiseudun ferramolit vielä tiellä tietämättömällä. Laitan heti viestiä kun tiedän enemmän.
|
By eltsu - 3.5.2013
juti, laitan sulle yksäriä....
|
By kiurunkannus - 3.5.2013
En kerinnyt noita kimppoja seuraamaan joten tilasin vain itselleni. Vajaassa viikossa tuli kotiovelle ja paljon halvemmaksi tuli jos olisin rauta tai puutarha myymälästä niitä lähtenyt hakemaan. En ymmärrä miksi ihmeessä ne meillä maksavat niin tolkuttomasti, etenkin ne pienpakkaukset, kilohinta on ihan järkyttävä.
|
By eltsu - 3.5.2013
Mollie, laitatko mulle viestiä, miten sun säkin toimitus hoidetaan??
|
By Rosmariini&Timjami - 4.5.2013
Alcaearosea ja aurinkoinen laitatteko minulle yksityisviestillä osoitteenne jne?
Foksitytön on jo
Onko joku muu vielä?
Että voin toimitella säkit perille.
Haen Turun seudulle tulevat säkit huomenna jutilta.
Pisamakellon kanssa jo olinkin yhteyksissä.
|
By aurinkoinen - 4.5.2013
Tuhannet kiitokset Juti ja Rosmariini&Timjami. Nyt on eväitä etanoille.
|
By Pisamakello - 4.5.2013
Paljon kiitoksia jutille tilauksesta ja R&T:lle toimituksesta. Oli mukava pihakierros koirien kera
|
By foksityttö - 4.5.2013
Juti kiitos, että pyysit mukaan kimppaan ja huolehdit tilauksemme hienosti Suomeen.
Kiitos R&T, että toit kotilonsurmat pihalle saakka - ja ihana oli tavata myös suloiset kanssamatkustajasi.
|
By eltsu - 5.5.2013
Kiitos juti, ferramolit kotona :-)
|
By Heksu - 5.5.2013
Lahden kimppa on myös päättynyt onnellisesti, loppuvaiheessa tuli hieman viivettä kun ei kuriirifirma ollut tänne meille löytänyt ja perään soittelun jälkeen ei sitten ollut uskaltanut ajaa meidän tielle jnejne.
Mutta kiitokset osallisille hyvin sujuneesta kimpasta
|
By eltsu - 6.5.2013
Ahdekaunokki ja anita, huomenna tavataan! Olen Ahdekaunokin luona ennen neljää, jos ok, anitalla sen jälkeen, miten sulle sopii??
Mollie saikin säkkinsä tänään, kun soppelisti saatiin sovittua :-)
|
By anita - 6.5.2013
Eltsu, mies onkin ottanut huomiseksi vapaapäivän, eli pääsenkin kotiin jo aikaisemmin kuin luulin. Saatan olla kotona jo neljän pintaan.
|
By Ahdekaunokki - 7.5.2013
Eltsu - täällä olen 15 reikäreikä eteenpäin valmiina vastaanottamaan mieluisan kuriirin mieluisine lasteineen.
|
By eltsu - 7.5.2013
No mie tuun Ahdekaunokilta suoraan teille, neljän jälkeen siis. Onhan sulla mun nro, jos jotain tulee?
|
By anita - 7.5.2013
Pitäisi olla.
Muoks. piti käydä tarkistamassa. On mulla.
|
By eltsu - 7.5.2013
Näkymisiin huomenna, nyt unten maille :-)
|
By Mari78 - 7.5.2013
Hei Pirkanmaalaiset. En ehtinyt mukaan kimppaan ja jouduin ostamaan Ferramolia kalliilla paikallisesta. Ensi vuonna olen mukana. Meinasin tilata ainetta Saksasta 25 kg, mutta sain huomautuksena että noin suuren määrän tilaajan pitää varmistaa olevansa ammattikäyttäjä. Tuliko teille vastaavaa noottia? Mistä tilasitte ainetta (jos tarvii vielä tilata lisää tänä vuonna). Suurin kysymys liittyy käyttöön. Joko Ferramolia voi levittää vaikka osa kotiloista talvehtiikin vielä? Eihän aine menetä tehoaan vaikka sitä jo tuonne viskonkin? Onko teillä kokemuksia / vinkkejä.
|
By iirisruusu - 7.5.2013
Pääkaupunkiseudun ferramolit saapuivat. Laitan yksärillä maksuohjeet.
|
By jutikka - 7.5.2013
Ei mitään kyselty vaikka tilasin 120kg
|
By Mari78 - 7.5.2013
Moi, yritin siis tilata firmasta nimeltä Schneckenprofi. Ja varmaan ne olisi säkin lähettäneetkin, mutta päädyin tuohon paikallisenn kun ajattelin näin saavani sen nopeasti. Tuotteen alla oli siis vain huomautus, että olettilaamassa ainetta joka on torjunta-aine ja näin ison määrän tilaaminen edellyttää vakuutuksen sen tulemisesta ammattikäyttöön jonkun Saksan lain mukaan. Mutta siis oletteko käyttäneet samaa firmaa vai voitteko suositella muita ostopaikkoja.
Joko tuota Ferramolia voi levittää vai odotanko, että lämpenee hieman, etanat heräävät kunnolla ja tulee sateita? Sormet syyhyää jo taistelutantereelle....
Kiitos paljon vastauksistanne.
|
By iirisruusu - 7.5.2013
Minä tilasin suoraan sellaisesta firmasta kuin Heinrichsagrar. En niiden nettikaupan kautta vaan laitoin viestiä. Paluu viestissä oli jotain tuosta että pitää ymmärtää käyttää oikein kun tilaa noin paljon, mutta ei sen kummempaa.
Minä olen jo levittänyt ferramolia, kun olen muutaman etanankin jo bongannut.
|
By anita - 7.5.2013
Jutille suuret kiitokset Ferramolin tilaamisesta ja kimpan järkkäämisestä ja eltsulle kotiovelle saakka toimittamisesta <3.
|
By Ahdekaunokki - 7.5.2013
Yhdyn Anitan sanoihin - suurkiitos Juti Ferramolkimpan junailemisesta kuten myös kiltille Eltsulle kiitokset vielä kerran pussin kuskaamisesta ja rupattelutuokiosta.
|
By eltsu - 7.5.2013
Kuriiri kiittää! Pitihän se arvata, että paluumatkalla autossa on muutamat purkit kasveja :-) Ja anita vielä ruokki minut, hyvä keikka siis! Mukava oli tavata ja rupatella, onneksi sattui näin kiva ilmakin.
|
By taloko2012 - 18.5.2013
Onko mahdollista saada vielä säkkiä tilattua.?
|
By Alcearosea - 20.5.2013
Suuret kiitokset Jutille ja R&T:lle, joka toimitti tavaran perille! Kyllä nyt on pihalla raepilkkuja ja kotilot toivottavasti tajuavat syödä ne ja ...
( Huh, ehdin vasta koneelle. )
|
By mumimyy - 20.5.2013
En usko sillä minä olen nyt kolme/neljä vuotta käyttänyt myrkkyä ja tänä vuonna ilmesty siili 12vuotta on siittä kun niitä on viimeksi nähty tällä kadulla. Ne kuolleet etanat mitkä on syönyt myrkkyä on tyhjiä kun sen rusentaa tulee pieni tippa valkoista jauhetta sisältä. Ja eks Ferramin ole todettu ettei vaikuta muuta kun etanoihin vaikka mistä sen aina tietää onko oikein kunnolla tutkittu
|
By Kurppa. - 20.5.2013
Ei sen pitäisi muihin eläimiin vaikuttaa. Täällä ainakin siilit käyvät ihan entiseen malliin.
|
By taloko2012 - 21.5.2013
Moi!Olisin halukas tilaamaan yhden säkin,jos ei kimppoja enää tule niin voisin tilata itse suoraan.Mistä kannattaa tilata että lähettävät suomeen 10kg.Kiitos.
|
By jutikka - 21.5.2013
Samat kyselyt minulle
|
By Kirsikkako - 22.5.2013
Minäkin olen ihan totaalisen myöhässä kimppatilauksista. Olisiko Lahden seudulla vielä kiinnostusta?!
|
By taloko2012 - 23.5.2013
|
By taloko2012 - 23.5.2013
|
By Rempparaili - 24.5.2013
LAHTI kimppatilaukseen voisin lähteä mukaan. Kirsikkako:lle viestiä laitettu!
|
By uustorppari - 28.8.2013
Onkohan ketään muuta myöhäisherännäistä tamperelaista kiinnostunut kimppatilauksesta vielä näin syksyllä...
|
By Nefertiti - 16.3.2014
Onko pk-seudulla kimppatilausintoa Ferramolille?
|
By Sinililja - 29.3.2014
Tartten peräti neljä säkkiä mutta Saksasta tilaaminen ei minulta onnistu. Joten mielelläni olisin mukana pk-seudun kimppatilauksessa.
|
By taloko2012 - 29.3.2014
Tuleeko vielä kimppa tilausta olisin halukas ottamaan muös säkin.Asun Kotkan seudulla mutta voin hakea esim.kouvola yms.?
|
By J530083227marjakatti - 8.4.2014
Onko kimppatilaus Ferramolista toteutumassa. Asun Turussa enkä osaa/uskalla käyttää noita ulkomaan sivuja tehdäkseni tilausta yksin. Pienellä puutarhapalstallani on viimekesänä näkynyt jopa Espanjalainen onneksi vasta yksi, kotiloetanoita sitäkin enemmän joten ferramolille olisi käyttöä. Kaksi säkkiä olisin tilaamassa jos säkit ovat 25kg otan näet kaverille kans.
|
By ooo - 5.5.2014
-
|
By maikku1 - 6.5.2014
Jos Turun seudulta lähtee vielä Ferramol tilaus, niin olisin halukas mukaan.
Maikku
|
By kiurunkannus - 6.5.2014
Onko joku tilannut, tänä vuonna Ferramolia ? Viimevuonna tilasin Saksasta ei mitään ongelmia mutta nyt se firma ei toimita Suomeen. Onko kenelläkään paikkaan, joka toimittaisi nimenomaan tänä vuonna Ferramolia Suomeen.Viimevuotiset toimitukset eivät välttämättä toimi. Tilaan kyllä itse kunhan vain paikan löydän.
|
By Nuu - 8.4.2016
Suljen tämän vanhan kimppaketjun uusilta viesteiltä.
|